مجتبی زینی وند شامگاه شنبه درنشست شورای آموزش وپرورش هرمزگان افزود: داشتن برنامه ریزی و قراردادن مشوق هایی برای تاسیس مدارس غیردولتی از دیگر عوامل تحقق در جذب دانش آموزان به این مدارس است.
وی بیان داشت: درحال حاضر میانگین حضور دانش آموزان درمدارس غیر دولتی در کشور ۱۱.۸۳درصد است که این آمار دراستان هرمزگان حدود ۱۰ درصد می‌باشد.
رییس سازمان مدارس غیردولتی کشور ادامه داد: برای توسعه مدارس غیردولتی باید برخی املاک مازاد آموزشی دولتی و تسهیلات لازم در اختیار این مدارس قرار گیرد.
زینی وند گفت: در این زمینه نیازمند همکاری سایر دستگاه های عضو شورای آموزش وپرورش است.
معاون وزیرآموزش وپرورش در ادامه بیان داشت: برای اینکه این نهاد به اهداف خود برسد نیازمند مشارکت صاحبان اندیشه، مدیران دستگاه ها، مردم و نخبگان درتحقق اهداف است که شورای آموزش و پرورش به عنوان مترقی ترین قانون ها به دنبال این امر است.
 زینی وند گفت: از آنجایی که ذینفعان آموزش وپرورش تمام آحاد جامعه ودستگاه‌های کشور را تشکیل می دهد پس همه باید نسبت به مدرسه احساس مسوولیت کنند و به کمک این نهاد بیایند.
وی بیان داشت: آموزش وپرورش به تنهایی قادر به انجام مسوولیت خطیر تعلیم و تربیت نسل آینده نیست وهمه دستگاه های اجرایی باید با این نهاد مشارکت همکاری داشته باشند.
رییس سازمان مدارس غیردولتی کشور اضافه کرد: هرمزگان به واسطه داشتن شورای آموزش وپرورش فعال و مصوبات مناسب در راستای تسهیل فرآیند امر تعلیم و تربیت و تامین فضای آموزشی استاندارد و کیفیت بخشی به آموزش وپرورش فعالیت های مطلوبی شکل گرفته است که منجر به جهش علمی دراین استان شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.