مدیر آموزش وپرورش بندرخمیر گفت: از این تعداد هزار و ۵۰۵ نوآموز کلاس اول ابتدایی هستند که افزایش ۴.۷درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.
محمد فولادی روز یکشنبه در نشست شورای آموزش وپرورش افزود: دانش آموزان بندرخمیر در سال تحصیلی جدید در  ۵۶۳کلاس، درس می خوانند.
وی بیان داشت: سازماندهی نیروی انسانی نیز در تمام مقطع تحصیلی در آموزش و پرورش شهرستان بندر خمیر بدون هیچ حاشیه ای صورت گرفته و هیچ مدرسه و کلاس درسی اول مهر بدون معلم نخواهیم داشت.
این مسوول اظهارداشت: سازماندهی نیروی انسانی و تعمیر و تجهیز فضاهای آموزشی از مهم ترین برنامه های آموزش و پرورش شهرستان بندر خمیر در پروژه های مهر بوده و تلاش داریم به استقبال یک مهر باشکوه برویم.
فولادی گفت: میانگین درصد قبولی دانش آموزان در امتحانات نهایی امسال نیز چشمگیر بوده و جایگاه شهرستان خمیر در کشور به ۴۸۸ رسیده است.
وی ادامه داد: در این راستا شهرستان بندر خمیر ۱۱۱ رتبه رشد داشته که  ۰.۵ نمره معدل کتبی دانش آموزان افزایش یافته است. 
رییس شورای آموزش و پرورش بندرخمیر از مدیران ادارات خواست متناسب با نیاز آموزش و پرورش همکاری لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید با این نهاد داشته باشند تا دانش آموزان بتوانند در اول مهر در مدارس با شرایط عالی به تحصیل بپردازند.

پروژه مهر در تعلیم و تربیت دانش آموزان مهم است
فرماندار بندر خمیر نیز گفت: پروژه مهر به عنوان یک نماد، در تعلیم و تربیت دانش آموزان مهم است و تمامی اعضاء و دستگاه ها موظف هستند به آموزش و پرورش کمک کنند.
میرهاشم خواستار همچنین از مدیران ادارات خواست متناسب با نیاز آموزش و پرورش همکاری لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید را با این نهاد داشته باشند تا دانش آموزان بتوانند در اول مهر در مدارس با شرایط عالی به تحصیل بپردازند.
رییس شورای آموزش و پرورش بندرخمیر ادامه داد:در هفته دولت امسال ۱۰ طرح آموزشی با حضور استاندار  در شهرستان بندر خمیر به بهره برداری رسید و امیدواریم با سازماندهی معلمان جدیداستخدام هیچگونه مشکلی در این زمینه نداشته باشیم.
این مسوول در پایان ابراز امیدواری کرد: سال تحصیلی جدید شاهد کسب موفقیت روزافزون برای مجموعه آموزش و پرورش، فرهنگیان و دانش آموزان در مقطع مختلف تحصیلی باشد.
۷۱۹۵/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.