شهردار بندرعباس روز پنجشنبه درنشست ستاد مدیریت بحران شهرداری گفت: این سامانه به صورت شبانه روزی پاسخگوی مسایل  مشکلات بوجود آمده در سطح شهر است.
عباس امینی زاده نسبت به جمع‌آوری مصالح ساختمان‌های درحال ساخت وساز تاکید وبیان کرد: تمامی نیروهای کارگری، مدیریتی و ماشین‌آلات شهرداری درحالت آماده‌باش قرار دارند.
وی اظهارداشت: رسیدگی به نقاط آبگیر باقی مانده در سطح شهر نیز باید توسط نیروهای کارگری شهرداری و با مدیریت لازم انجام شود،
شهردار بندرعباس بیان داشت: تنظیف و رسیدگی به وضعیت کانال‌های دفع آب‌های سطحی باعث کاهش میزان آبگرفتگی‌ها می‌شود.
امینی زاده اظهارداشت: اعلام وضعیت شهر و ارایه گزارش‌های لحظه‌ای حین بارندگی ضروری است که باید نسبت به آن توجه ویژه‌ای شود.
وی تاکیدکرد: ساماندهی نیروی انسانی و بکارگیری ماشین‌آلات مورد نیاز در کنار لوازم، تجهیزات و دستگاه‌های کاربردی نیز باید مدنظر همه مدیران مرتبط قرار گیرد.
شهردار بندرعباس یادآورشد: بنا بر اعلام هواشناسی  هرمزگان، بامداد پنجشنبه شاهد بارندگی نسبت شدید در شهر و اراضی بالادست بود که تا ساعت ۶ونیم بندرعباس ۱۱ میلی متر با بیشترین بارش داشته است.

هواشناسی هرمزگان اعلام کرد: امروز پنجشنبه شدت فعالیت موج بارشی در مناطق مرکزی ،مناطق شرقی و مناطق دریایی بویژه تنگه هرمز  خواهدبود.
 در ساعاتی بارش ها به صورت رگباری همراه با وزش باد شدید پیش بینی می شود.
صبح فردا جمعه از میزان فعالیت موج بارشی در مناطق غربی و به تدریج مناطق مرکزی کاسته شده و فعالیت این موج در مناطق شرقی استان تا ظهرجمعه پیش بینی می شود.

سامانه بارشی از ساعت بعدازظهر جمعه از مناطق شرقی استان هرمزگان خارج خواهدشد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.