حکمت الله داودی سه شنبه شب در نشست علنی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: باید همواره آمادگی لازم برای مقابله با حوادث غیرمترقبه در سازمان های ذیربط شهرداری وجود داشته باشد.
وی با بیان اینکه در اوایل امسال به دلیل حجم بالا و کم سابقه بارندگی مشکلاتی را داشتیم که به خوبی مدیریت شد،اظهار داشت:  باید با استفاده از تجربیات قبلی و بهره گیری از همه امکانات و ظرفیت های خود اعم از ماشین الات و نیروی انسانی یک برنامه ریزی مناسب برای مقابله با خوادث و بلایای غیرطبیعی که می تواند به شهروندان و شهر خسارت وارد کند، داشته باشیم.
وی اظهار داشت: در نقاطی که دچار مشکل بودیم نقاط قوت و ضعف مشخص شد و طی ۲ ماه نهرها جوی ها و پل ها لایروبی شد تا از بروز خسارات ناشی از سیلاب پیشگیری شود.
داودی ادامه داد: فراهم کردن تمهیدات و تجهیزات لازم در شرایط خاص و بحرانی توسط شهرداری ها، یک امر ضروری است و استاندارد سازی زیرساخت ها، بهینه سازی تجهیزات و امکانات در کنار اطلاع رسانی می تواند به دستگاه های خدمات رسان و امدادی در زمان بحران کمک کند.
وی پس از ارایه گزارش سازمان مدیریت پسماندها و بیان نقطه نظرات اعضای شورا افزود: زحمات قابل تقدیری در حوزه خدمات شهری و مدیریت پسماند انجام شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.