مدیرتعاون روستایی هرمزگان شامگاه یکشنبه در نشست هماهنگی جمع‌آوری کمک‌های مردمی این شبکه، اظهار داشت: این شبکه علاوه بر کمک های نقدی، یکسری اقلام  ضروری از جمله آب، پتو و مواد غذایی نیز تهیه و در اختیار سیل زدگان قرار داده است.

سیروس اسدپور بیان داشت: پخت غذای گرم بین اهالی روستاهای سیل زده و همچنین اعزام ماشین آلات و ادوات شرکت سهامی زراعی جگین در مناطق سیل زده نیز از اقدامات انجام شده توسط این شبکه است.

وی افزود: سیل استان‌های جنوب شرقی به‌خصوص در روستاهای جاسک خسارات زیادی را به بار آورده که از همه مردم به ویژه مردم  هرمزگان دعوت می‌کنیم تا به کمک مردم عزیز این مناطق بشتابند.

به دنبال فعالیت سامانه بارشی در استان هرمزگان در روزهای ۲۰ تا ۲۲ دی‌ماه سیلاب زیادی در شرق هرمزگان از جمله جاسک، سیریک و بشاگرد به وقوع پیوست و روستاهای منطقه تحت تاثیر آن قرار گرفتند.

به دنبال این سیلاب‌ها خسارت بسیاری به خانه‌های روستایی، تاسیسات آبرسانی و برق، ابنیه و جاده‌ها در منطقه جاسک و بشاگرد وارد شده است.

شهرستان جاسک و بشاگرد در ۳۰۰ و سیریک در ۱۷۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده اند.

طبق اعلام مسوولان، سیل اخیر حداقل ۹ هزار میلیارد ریال خسارت به زیرساخت های استان هرمزگان در دو شهرستان جاسک و بشاگرد وارد کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.