استاندار هرمزگان روز چهارشنبه در بازدید از محل اسکان اضطراری ساکنان روستای سیل زده کروچ در بخش لیردف جاسک افزود: مشکلات و خسارت‌های وارد شده بر اثر سیل به منازل مسکونی مردم و بخش کشاورزی این روستا به سرعت پیگیری و جبران می‌شود.

فریدون همتی در بازدید از روستاهای دهستان گابریک نیز با ابراز تأسف به جهت از دست دادن اموال و دارایی‌های مردم وعده داد پیگیری‌های لازم برای جبران خسارت‌ها در استان و کشور انجام خواهد شد.  

استاندار هرمزگان هم‌چنین از روستای لیره‌ای و رودخانه گابریک در جاسک بازدید و مشکلات ناشی از خسارت سیل را به صورت میدانی پیگیری کرد.

به دنبال فعالیت سامانه بارشی در استان هرمزگان در روزهای ۲۰ تا ۲۲ دی‌ماه سیلاب زیادی در شرق هرمزگان از جمله جاسک، سیریک و بشاگرد به وقوع پیوست و روستاهای منطقه تحت تاثیر آن قرار گرفتند.

فعالیت سامانه بارشی در استان هرمزگان از پنجشنبه شب آغاز شد و تا یکشنبه ادامه داشت که به دنبال آن سیلاب در شرق هرمزگان از جمله جاسک، سیریک و بشاگرد به وقوع پیوست و روستاهای منطقه تحت تاثیر آن قرار گرفتند و بسیاری از خانه‌های روستایی دچار آبگرفتگی شدید شد.

به دنبال این سیلاب‌ها علاوه بر خسارت به خانه‌های روستایی، تاسیسات آبرسانی و برق، ابنیه و جاده‌ها در منطقه جاسک اساسی دیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.