رییس هیات فوتبال بخش مرکزی بندرعباس گفت: تیم‌های فوتبال ثارمحله نو ایسین و پیروزی پشته نیز به ترتیب درجایگاه دوم و سوم این دوره از رقابت‌ها قرارگرفتند.

ابراهیم آخشیجان در گفت وگو با ایرنا درتشریح این دوره از رقابت‌ها افزود: رقابت های فوتبال بخش مرکزی از نیمه نخست مهرماه امسال با حضور۱۲تیم در۲ گروه به صورت دوره ای درجریان بود و درمجموع ۳۴ بازی، ۱۱۹ گل از خط دروازه ها عبور کرد.

وی بیان داشت: در این بازی ها تیم‌های توحید جوان پاتل ایسین، پیروزی پشته ایسین، شاهین سرریگ، ثارمحله نو، امواج چمردان، طوفان بلندو، اسپنگل قلات پایین، امید سرریگ، اروند گچین، وحدت مغ احمد بالا، پاس و فتح درگیر باهم به رقابت پرداختند.

رییس هیات فوتبال بخش مرکزی بندرعباس اظهارداشت: درمرحله نخست از گروه اول تیم‌های پیروزی پشته و ثارمحله نو و از گروه دوم تیم‌های شاهین سرریگ و توحید جوان پاتل به مرحله پلی اف راه یافتند.

وی یادآورشد: دراین مرحله تیم‌های ثارمحله نو و توحید جوان پاتل با شکست حریفان خود به فینال این دوره از بازی‌ها راه یافتند که دربازی پایانی ۲تیم برای تعیین قهرمانی به مصاف هم رفتند و دروقت قانونی به نتیجه مساوی ۲ بر ۲ دست یافتند و در ضربه‌های پنالتی تیم توحید جوان پاتل با شکست ۹ بر ۸ مقام قهرمانی را از آن خود کرد.

آخشیجان ادامه داد: دربازی رده بندی نیز تیم‌شاهین سرریگ حاضر به بازی باتیم پیروزی پشته نشد و با این حساب تیم پیروزی پشته به به مقام سوم دست یافت.

دراین رقابت‌ها تیم پیروزی پشته ایسین با ۱۸ گل زده به عنوان بهترین خط حمله وتیم پاس با چهار باخت بیشترین باخت را در کارنامه خود ثبت کرد.

بهترین خط دفاعی را تیم پیروزی پشته با ۷ گل خورده ازآن خود کرد وتیم پاس پشته با دریافت ۱۵ گل بدترین خط دفاع لقب گرفت.

تیم امید سرریگ با بازی‌های جوانمردانه درطول بازی به عنوان تیم اخلاق معرفی شد و حسن نیکخواه از تیم توحید جوان پاتل و علیرضا حسن زاده از تیم پیروزی پشته با ۹ گل زده آقای گل مسابقه شناخته شدند.

تیم‌های پاس و امواج چمردان به لیگ دسته اول درفصل آینده سقوط کردند وتیم توحید جوان پاتل به عنوان نماینده بخش مرکزی بندرعباس به مسابقات زیر گروه لیگ دسته دوم استان هرمزگان راه یافت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.