علیرضا میر شفیعیان، در خصوص تغییر تحولات باشگاه تراکتور اظهار کرد: تراکتور امسال فصل را خیلی خوب شروع کرده بود و چند برد پیاپی هم کسب کرد، حتی گل هم دریافت نکرده بود که در ادامه از چهار بازی تنها یک امتیاز به دست آورد که برای تیمی همچون تراکتور نتیجه ضعیفی به شمار می‌رود. شکی در تجربه‌ی بالای دنیزلی نیست، ولی نتایج اخیر در شأن تراکتور نبود.

وی با تأکید بر اینکه تراکتور بازیکنان باتجربه و خوبی در اختیار دارد، بیان کرد: مدیریت باشگاه باید مربی خوب و جوان خارجی که همچنان برای موفقیت انگیزه دارد را انتخاب کند؛ چرا که شرایط مالی و سخت افزاری تراکتور برای فعالیت چنین مربیانی فراهم است.

میر شفیعیان در رابطه با انتخاب احد شیخ لاری برای هدایت موقت تراکتور، بیان کرد: آقای شیخ لاری از مربیان قدیمی فوتبال ما هستند و طبیعتاً برای کسب نتیجه تلاش خواهد کرد.

مربی کنونی تیم گل ریحان خطاب به هواداران تراکتور گفت: تراکتور یکی از پرطرفدارترین تیم‌های آسیاست که انتظار می‌رود ‌در چنین شرایطی تیمشان را تنها نگذاشته و حمایت کنند. بنده از اینکه تنها هزار هوادار در بازی تراکتور با شاهین در ورزشگاه حضور داشت، تعجب کردم. هوادار باید در روزهای سخت پشتیبان تیمش باشد و قطعاً با حمایت آنان روزهای خوبی در انتظار تراکتور خواهد بود.

میر شفیعیان خاطرنشان کرد: امثال توشاک، دنیزلی و ... یک روز می‌آیند و یک روز هم می‌روند اما آنچه که برای هواداران باقی می‌ماند، تراکتور است. به همین دلیل است که می‌گویم هواداران پشت تیمشان را در این شرایط خالی نکنند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1304491
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.