فرماندار خمیر در این مراسم که با حضور پدر شهید تختی نژاد برگزارشد، گفت: شهدای مدافع حرم مایه افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
میرهاشم خواستار افزود: شهدای مدافع حرم با ایمان و اراده الهی به نبرد با دشمنان اسلام رفتند و با روحیه که خداوند به خانواده معظم شهدا عنایت کرده، مورد توجه خاص هستند.
وی بیان داشت: امنیت و آرامش امروز کشور مدیون خون شهداست.
فرماندار بندر خمیر اظهارداشت: شهدا با خدا معامله کردند و با علم و آگاهی شهادت را انتخاب کردند و سعادت اخروی را برگزیدند.
خواستار گفت: امیدواریم بتوانیم در راه و رسم این شهیدان عالی مقام باقی بمانیم و وظیفه خود در قبال آنان بخوبی انجام دهیم.
وی  افزود: ناحیه مقاومت بسیج بندرخمیر در حوزه‌های فرهنگی و سایر بخش ها اقدامات خوبی انجام شده و باید از همه بخش‌های این نهاد انقلابی در شهرستان تقدیر شود چرا که حرکت‌های قابل توجهی در عرصه‌های مختلفی انجام داده‌ است.
امام جمعه موقت بندرخمیر نیز گفت: برگزاری چنین مراسماتی می تواند علاوه بر زنده نگه داشتن یاد و خاطرات شهیدان، بر ابعاد فرهنگی جامعه بیفزاید.
حجت‌الاسلام والمسلمین سالاری افزود: یکی از هدیه مهمی که برای شهیدان درنظر گرفته شده، سخن گفتن با خداوند است بنابراین باید به جایگاه شهیدان غبطه بخوریم که چنین جایگاه و منزلتی در نزد پروردگار خود دارند.
سالاری افزود: حداقل کاری که می توانیم در حق شهدا انجام دهیم ،برگزاری اینگونه مراسمات فرهنگی است و باید به آیندگان بفهمانیم اینگونه کارها افسانه نیست.
کاشت نهال به یاد شهید خلیل تختی نژاد و شهدای شهرستان بندرخمیر و اهدای لوح سپاس از پدر شهید تختی نژاد از دیگر برنامه های این روز بود.
 شهید پاسدار خلیل تختی نژاد دومین شهید مدافع خرن هرمزگان است که در ابتدای خدمتش در سپاه پاسداران شهرستان خمیر مشغول خدمت بوده و در سن ۲۴ سالگی پس از اعزام به سوریه به شهادت رسید.

شهرستان بندرخمیر ۵۶ هزار و ۱۴۸ نفر جمعیت دارد و در ۱۷۵ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.