به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی در پیامی که روز جمعه به مناسبت درگذشت مرحوم حاج عوض سپهری پدر سه شهید دوران دفاع مقدس صادر کرد نوشت:پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.
وی در این پیام با تسلیت درگذشت پدر شهیدان سپهری نوشته است: مرحوم حاج آقا عوض سپهری پدر شهیدان سرافراز غلامحسین، غلامرضا و عبدالمحمد پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت، به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم.
همچنین استاندار خوزستان نیز با صدور پیامی ضمن تسلیت درگذشت پدر شهیدان سپهری گفت : ضایعه درگذشت حاج عوض سپهری پدر سه شهید والامقام غلامحسین وغلامرضا وعبدالمحمد سپهری موجب تأسف و تأثر اینجانب گردید.
غلامرضا شریعتی  در این پیام افزوده است : خانواده محترم و معزز سپهری در دوران مبارزات پیشاز پیروزی انقلاب علیه رژیم پهلوی ،شهید غلامحسین سپهری، در دوران موشک باران دزفول قهرمان، شهید غلامرضا سپهری و در جبهه های حق علیه باطل شهید عبدالمحمد سپهری را تقدیم انقلاب اسلامی کردند. 
محمد حیدری سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول نیز در پیامی نوشت: پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمودند، اسوه‌های ایثار، استقامت و فداکاری هستند.
در این پیام آمده است: اینجانب به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم و ضایعه ی پیش آمده را به خانواده شهیدپرور سپهری تسلیت عرض نموده و از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم، ان‌شاءا... روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور گردد.
حاج عوض سپهری پدر شهیدان والامقام غلامحسین، غلامرضا و عبدالمحمد سپهری روز پنجشنبه چهارم  مهر در سن ۹۳سالگی درگذشت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر حاج عوض سپهری پدر سه شهید دفاع مقدس صبح جمعه در دزفول تشییع ، و در بقعه محمد بن جعفرطیار دزفول به خاک سپرده شد.
۷۲۷۸ /۶۰۳۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.