محمدمهدی شهریاری در پیامی که روز  شنبه صادر کرده، آورده‌است: پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار کردند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری هستند؛ مرحوم «حاج باباجان قنبرزاده»، اسوه صبر و فداکاری، با ایمان راسخ و پیروی خالصانه از سیره خاندان عصمت و طهارت (ع) و پاسداری از انقلاب و ایران اسلامی، گرانقدرترین سرمایه های عمر خود را تقدیم و نام و یاد خود را به عنوان الگوی زرین فرهنگ ایثار و شهادت ماندگار کرد.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه این پیام، با تسلیت و همدردی با خانواده محترم این پدر بزرگوار، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان را مسالت کرده‌است.

مرحوم «حاج باباجان قنبرزاده» پدر شهیدان معظم «حسن و اکبر قنبرزاده» دیروز /جمعه/ دعوت حق را لبیک گفت و امروز در باغ رضوان ارومیه به خاک سپرده می‌شود.

شهید حسن قنبرزاده محبوب، چهارم شهریور ۱۳۳۷ در شهرستان ارومیه به دنیا آمد و هشتم تیر ۱۳۶۱ در ۲۴ سالگی در شلمچه به شهادت رسید.

پیکر او مدت‌ها درمنطقه برجا ماند و پس از تفحص در زادگاهش /ارومیه/ به خاک سپرده شد.

شهید اکبر قنبرزاده محبوب نیز که پانزدهم فروردین ۱۳۴۰ در شهرستان ارومیه به دنیا آمده بود، بیست و سوم اردیبهشت ۱۳۶۱ در دوکوهه بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.

این شهید بزرگوار در زمان شهادت ۲۱ سال داشت.

مزار او در باغ رضوان ارومیه واقع است.

۸۱۳۷/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.