فریدون همتی شامگاه چهارشنبه در نشست ستاد برگزاری کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید هرمزگان اظهار داشت: همه ما مدیون شهدای بزرگوار هستیم و باید تلاش کنیم که این کنگره در تمامی ابعاد به خوبی برگزار شود.

وی ادامه داد: همدلی و همراهی بسیار خوبی میان مجموعه دستگاه‌های اجرایی و همچنین بنگاه های اقتصادی استان هرمزگان در راستای کمک به برگزاری مطلوب کنگره ملی شهدای استان ایجاد شده است.

وی بیان داشت: ارزش های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جدید امیدآفرین است و باید از این طریق در جامعه نشاط و امید ایجاد کنیم. 

همتی تصریح کرد: برگزاری این کنگره با عظمت در راستای بزرگداشت یاد و خاطره ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان، فضای معنوی بسیار خوبی را در جامعه ایجاد می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه باید با جان و دل در راه شهدا کار کرد، افزود: اجرای کنگره‌ها در سطح ملی در واقع نوعی ادای دین و وظیفه در قبال شهدا، ایثارگران و خانواده های آنهاست و به عنوان یک سند معتبر برای نسل های آینده به یادگار خواهد ماند.

کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان از یکم تا پنجم دیماه امسال در بندرعباس برگزارمی‌شود.

در این کنگره از مقام شامخ شهدای شیعه و اهل سنت در دوران دفاع مقدس، شهدای زن، شهدای دریا، شهدای مدافع حرم و شهدای ایرباس که سند بین المللی مظلومیت مردم ایران و هرمزگان و جنایت آمریکاست، تجلیل می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.