رییس کل دادگستری هرمزگان دوشنبه شب در مراسم افتتاح ساختمان دادگستری شهرستان سیریک اظهار داشت: افتتاح این ساختمان با هدف ارایه خدمات بهتر و سریعتر به مردم و تحقق عدالت آسان انجام شده است.

علی صالحی با بیان اینکه ماه گذشته نیز شاهد راه‌اندازی دادگستری در شهرستان بشاگرد در شرق هرمزگان بودیم، افزود: یکی از رویکردهای مهم دستگاه قضایی توسعه زیرساخت‌های قضایی به ویژه در مناطق محروم و کمتربرخوردار می‌باشد و در همین راستا نیز تلاش‌های خوبی در هرمزگان در دست انجام است.

وی بیان داشت: امیدواریم با راه اندازی دادگستری شهرستان سیریک بتوانیم در جهت تکریم ارباب رجوع و کاهش اطاله دادرسی به موفقیتهای بیشتری دست یابیم.

رییس کل دادگستری هرمزگان سیریک را یکی از امن‌ترین شهرستان‌های استان دانست و گفت: امیدواریم با افتتاح و راه اندازی دادگستری در این شهرستان و همکاری دیگر دستگاه ها بخش مهمی از مسائل و مشکلات حقوقی مردم برطرف شود.

صالحی در بخش دیگری از صحبت‌های خود پیشگیری از وقوع جرم را از اولویت‌های مهم دادگستری هرمزگان عنوان کرد و گفت: مسوولان برای همکاری با دستگاه قضایی باید پیشگیری را سرلوحه کار خود قرار داده تا اینکه توان دستگاه قضایی برای رسیدگی به پرونده های مهم و مخل نظم و امنیت ذخیره گردد..

وی با توصیه به رئیس دادگاه عمومی سیریک به استفاده از توانمندی همه دستگاه ها ، معتمدان و مردم از وی خواست اهتمام ویژه ای به صلح و سازش و نیز پیشگیری از وقوع جرم داشته باشد.

شهرستان سیریک در ۱۷۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.