فریدون همتی شامگاه یکشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار هرمزگان با اشاره به اغتشاش‌های ایجاد شده پس از اصلاح قیمت بنزین، اظهار داشت: هوشیاری نیروهای اطلاعاتی، نظامی و امنیتی و دستگاه قضایی و همکاری مردم هرمزگان در زمانی که بسیاری از نقاط کشور دچار چالش و مساله شده بود موجب شد این استان با آرامش خود را حفظ کند.

رییس شورای تامین هرمزگان ادامه داد: در برخی مناطق نطفه‌های حرکت‌های ضد امنیتی شکل گرفت حتی احتمال ایجاد درگیری شدید در بندرلنگه و اشغال فرمانداری آن هم وجود داشت که به موقع خنثی شد.

وی اضافه کرد: چند مرتبه هم در بندرعباس چنین تحرک هایی در حال شکل گیری بود که به موقع با آن برخورد لازم انجام شد و در سایر شهرستان ها مانند حاجی آباد، قشم، کیش و سایر نقاط هم به همین برخورد لازم انجام گرفت.

استاندار هرمزگان افزود: ظرفیت ایجاد مساله و آشوب به دلیل وجود نیروهای مساله‌دار و برخی غیربومی که در هرمزگان حضور دارند وجود داشت که با مدیریت خوب انجام شده اجازه وارد آمدن خسارت به هیچ واحدی داده نشد.

همتی بیان داشت: مردم هرمزگان از حفظ آرامش استان خوشحال هستند و مسوولان هم به کارهای جاری و توسعه‌ای خود را ادامه دادند و با اطمینان خاطر به نیروهای امنتی و اطلاعاتی و نظامی و انتظامی در روز جمعه و شنبه در سایر شهرهای این استان حضور یافتم.

وی اشاره کرد: این موجب شده بود بسیاری بگویند باید در اتاق فرمان باشید.

رییس ستاد تنظیم بازار هرمزگان خطاب به اعضا این ستاد گفت: همانگونه که نیروهای مسوول امنیت به خوبی وظیفه خود را در حفظ نظم و امنیت استان انجام دادند شما نیز باید در زمینه نظارت و کنترل بازار موفق عمل کنید.

همتی اظهار داشت: هر اندازه این نظارت ها به موقع، دقیق با برنامه، همکاری و هماهنگی خوب بین مجموعه‌ها انجام شود در کنترل بازار و کسب رضایت هم موفق‌تر خواهیم شد.

وی اشاره کرد: اعضا ستاد تنظیم بازار هرمزگان از طریق رسانه‌ها با مردم سخن بگویند و همچنین باید ظرفیت مردم را برای کنترل و نظارت بر قیمت کالاها بکارگرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.