نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان روز دوشنبه در جلسه شورای اداری جزیره قشم گفت: رشد قیمت زمین در مناطق آزاد باعث ایجاد مشکلاتی برای بافت بومی و به ویژه جوانان می شود که باید مسوولان برای آن چاره ای بیاندیشند.

حجت الاسلام محمد عبادی افزود: قشم در حوزه‌ تجاری، صنعتی و گردشگری ظرفیت‌های ویژه‌ای دارد که باید با توسعه متوازن این شهرستان توام با ارتقاء فرهنگ، یک حرکت توسعه‌ای مستمر ایجاد شود.

وی ادامه داد: زیرساخت‌های گوناگونی در حوزه نفت و گاز قشم وجود دارد که ایجاد بنادر مربوط، تحولی بزرگ را در این جزیره ایجاد می‌کند.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: شرایط تحریم و اهمیت پدافند غیر عامل، ایجاد اسکله و بندرهای مختلف را به یک ضرورت تبدیل کرده‌است و می‌تواند در شرایط خاص راه‌گشا باشد.

وی با اشاره به اینکه بومیان مهم‌ترین نقش را در توسعه برعهده دارند، افزود: توجه به مشارکت مردمی از جمله مولفه‌هایی است که به روند توسعه شتاب می‌بخشد.

عبادی زاده با اشاره به وحدت موجود در بین مردم قشم اظهار کرد: وحدت و فرهنگ‎سازی دو مولفه اساسی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر ایجاد تمدن نوین اسلامی در جهان اسلام است

وی افزود: برای اینکه توسعه قشم با شتاب پیش برود حتما باید صنایع مختلف پیوست فرهنگی مدون و مشخص داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ادامه داد: سرمایه‌گذاران رزمندگان خط مقدم جبهه اقتصادی هستند که در توسعه قشم باید مورد توجه ویژه قرار بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: باید سرمایه گذاران داخلی به صورت ویژه مورد توجه و حمایت مسوولان قرار بگیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.