مدیر گلزار شهدای بندرعباس شامگاه چهارشنبه در این مراسم گفت: چنین همایشی با هدف ترویج فرهنگ شهادت در جامعه و محاسن خدمت به شهدا برگزار شده که در نظر داریم ۴ مرتبه در هر سال اجرا شود.
روح الله احترامی افزود: با راه اندازی کارگروه های قرآنی، فرهنگی، رسانه و ورزشی سعی کردیم خادمیاران را در گروه های مورد علاقه خودشان ساماندهی کنیم تا خدمت رسانی بهتری به گلزار شهدا ارائه شود.
وی بیان کرد: برگزاری اردوهای داخل و خارج استانی برای خادمیاران خواهر و برادر و بازدید دانش آموزان ۱۳ ساله در دوشنبه های هرهفته نیز از جمله برنامه های گلزار شهدای بندرعباس به شمار می رود.
مدیرگلزار شهدای بندرعباس اظهار کرد: همچنین یادواره شهدا با حضور خانواده های شهدا و ایثارگران و برخی از مسوولان استانی و کشوری، ۲۸ آبان ماه امسال در این مکان مقدس برگزار خواهد شد.
احترامی خاطر نشان کرد: گلزار شهدا آمادگی دارد در جهت خدمت به شهدا و زائران از افراد علاقمند به خادمیاری در راستای مهارت هایشان ثبت نام کند.
حجت الاسلام علی اصغر تبریزی نیز به عنوان سخنران این همایش گفت: خدمت گذاری به شهدا انسان را به خدا و امامان نزدیک تر می کند و توسل به آنها مسیر زندگی را تغییر می دهد.
وی خطاب به خادمهای خواهر و برادر افزود: شهدا از جان و مال خود گذشتند بنابراین خدمت به این ایثارگران مانند خدمتگزاری برای سیدالشهدا(ع) است.
اولین همایش خادمیاری گلزار شهدای بندرعباس با مداحی کربلایی ایمان دیواری به پایان رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.