سرپرست اداره ورزش وجوانان خلخال روز پنجشنبه در آیین افتتاح این همایش گفت: در این همایش دوچرخه‌سواران شرکت کننده مسیر ۶ کیلومتری ورزشگاه تختی ،خیابان امام خمینی ، خیابان ۱۷ شهریور ، سی‌متری قدس و کارگر جنوبی را رکاب زدند.  

ایوب طالب‌پور با اشاره به استقبال علاقه‌مندان به رشته مفرح دوچرخه‌سواری از همایش اظهارداشت: در این همایش بیش از ۱۵۰ نفر از دوچرخه‌سواران در سنین مختلف کودک ،نوجوان ،جوان ،میانسال و بزرگسال شرکت کرده و آخرین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش را گرامی داشتند.

وی هدف این همایش را ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری با شعار گامی به سوی دوچرخه‌سواری شهری و ایجاد رغبت بیشتر در شهروندان برای داشتن جامعه‌ای سالم در آینده دانست.
وی اظهارداشت: همایش دوچرخه‌سواری همگانی علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی در بین جوانان در حفظ سلامت روحی و جسمی افراد نقش مهمی دارد.
طالب‌پور از شهروندان خواست با حضور در همایش‌های دوچرخه‌سواری، زمینه آشنایی فرزندان خود را با این رشته ورزشی سالم و مفرح فراهم کنند.

او با اشاره به برگزاری منظم و مداوم پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو در این شهرستان افزود: با آغاز سال تحصیلی جدید برای امکان حضور بهتر دانش‌آموزان، احتمال تغییر زمان برگزاری آن دور از انتظار نیست.

پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو کمپینی است که با هدف استفاده کمتر از خودروهای تک سرنشین و ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه و وسایل حمل و نقل عمومی راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.