ابومحمد عسکرخانی روز یکشنبه در نشستی با عنوان «بروید خلیج خوک‌ها، خلیج فارس خانه ماست» که در دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: هدف استکبار ضعیف کردن قدرت دفاعی ایران و نیروهای امنیتی و نظامی است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از اهداف مهم دشمن محسوب می‌شود.

وی گفت: هدف استکبار ضعیف کردن قدرت دفاعی ایران و نیروهای امنیتی و نظامی است و در این ارتباط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از اهداف مهم دشمن محسوب می‌شود.

این مدرس دانشگاه افزود: دشمنان امروز با اتهاماتی چون پولشویی، حمایت از تروریسم و داشتن سلاح کشتار جمعی سعی در دشمن ساختن این نهاد مردمی با خود مردم دارد که همگان باید هوشیار و آگاه عمل کنند.

این وکیل دادگستری ابراز داشت: دشمن همواره سعی دارد تا با ورود به بدنه نظام‌های استکبارستیز از جمله جمهوری اسلامی ایران، ساختارهای امنیتی آنان را در هم شکسته و صفوف مقاومت را تضعیف کند تا بتواند به اهداف استعماری خود برسد.

عسکرخانی خاطر نشان کرد: رسیدن به یک قدرت نظامی و امنیتی با حفظ اقتدار ملی، وحدت و همگرایی امکان پذیر است که امروز با امامت مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در جامعه این متبلور و محقق شده است.

این حقوقدان با تصویر سازی جریان غرب علیه ایران گفت: ترفندهای غرب علیه ایران، چون تصویر یک مثلثی قائم الزاویه است که زوایای آن را فرهنگ، اقتصاد و امنیت شکل داده است‌.

وی گفت: راس اصلی این تصویرسازی یعنی امنیت، در مرحله اول مد نظر دشمن است و سعی دارد این زوایه را به تسخیر خود در آورد تا بتواند قدرت عمل را به دست بگیرد که خوشبختانه تاکنون به دلیل هوشیاری نیروهای امنیتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناکام مانده و اجازه عرض اندام نیافته است.

این وکیل دادگستری اشاره کرد: توانسته ایم در طول چهار دهه انقلاب را به خوبی به جهانیان بشناسانیم و امروز ایران را با نام انقلاب اسلامی می شناسند.

وی اضافه کرد: این نشان از قدرت ایران در تمام صحنه های بین المللی دارد که امروز مایه فخر و مباهات به عنوان هفتمین قدرت نظامی جهان است.

وی تاکید کرد: حضور جمهوری اسلامی ایران در تمام دنیا باید چشمگیر، آشکار و با اقتدار باشد و ما نیز به مانند سایر کشورها حق ورود به سایر مناطق برای دفاع از منافع ملی خود را داریم.

این عضو برجسته حقوقی یادآور شد: در زمان طاغوت، گلوگاه خلیج فارس از دست رفت و ایران تبدیل به سفارتخانه آمریکا در منطقه شد اما اکنون با برقراری نظام جمهوری اسلامی نه تنها آمریکا را از کشور بیرون انداختیم بلکه اقتدار به کشور برگرشته و در منطقه و جهان حرف برای گفتن دارد.

همایش یک روزه «بروید خلیج خوک‌ها، خلیج فارس خانه ماست» به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ازاد اسلامی هرمزگان برگزار شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.