سردارسید محمد باقرزاده روز یکشنبه درمراسم یادواره شهدای دانش آموز شهرستان بندرخمیر افزود: آمریکا ازگذشته تاکنون جنایت بزرگی علیه کشورهای مظلوم مرتکب شده که نباید آن را فراموش شود، این درصورتی است که برخی‌ها برای بزرگ جلودادن وفریب مردم در فضای مجازی آمریکا را فرشته نجات عنوان کردند.

وی بیان داشت: در کشورعراق بیشترین موج سواری را آمریکایی‌ها انجام می‌دهند، همین ابرقدرتی که تجهیزات وسلاح‌های خود را از فروش نفت عراق تامین کردند و در ازای آن هزاران نفر از مردم بی‌گناه این کشور را به خاک وخون کشیدند.

فرمانده کمیته جست وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح اظهارداشت: مردم عراق باید قدر شهدای عزیزشان را بدانند، چرا که این شهدا بودند که درمقابل دشمن ایستادند.

باقرزاده ادامه داد: البته این اتفاقات نشان دهنده اینست که گوشه‌ای از کار مشکل پیدا کرده که علت اصلی آن شیطنت آمریکا وبی‌بصیرتی افراد فریب خورده است.

وی یادآورشد: در دوران دفاع مقدس نیز جوانان ونوجوانان ایرانی به صورت داوطلبانه و بدون اجبار پا به عرصه جنگ نهادند که این نشان از ایمان قوی وشوق واراده شان به نظام وانقلاب بود.

وی گفت: جنگ شاید به ظاهر کشتن وکشته شدن است اما از دل آن نمادها واسطوره‌هایی همچون شهید فهیمده‌ها وشهید بهنام محمدی‌ها (شهدای دانش آموز) بیرون می‌آید که سعادت آیندگان را رقم می‌زند.

وی ابزارداشت: جسم ظاهر مهم نیست این پشتوانه وقدرت الهی وایمانی است که کوه‌ها را جابه جا می‌کند و هراس آمریکا نیز از ایمان واعتقادات مردم است.

ایران اسلامی ۳۶ هزار دانش آموز شهید تقدیم انقلاب کرده که ۱۷۱ شهید مربوط به استان هرمزگان است.

شهرستان بندرخمیر در ۷۵ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.