این کتاب حاصل سروده‌های شاعل جوان حاجی آبادی در حوزه ادبیات کلاسیک وقالب‌های رباعی و دوبیتی است که در ۶۹ صفحه توسط منتشر شده است.

این مجموعه شعر با مضمونی تغزلی و اجتماعی شکل گرفته است و زبان شعرها ساده و صمیمی بوده و در واقع شاعر سعی کرده با زبانی ساده به دور از تصنع آنچه را در دایره‌ی ذهن و ذوقش شکل گرفته به مخاطب عرضه کند.

 نمونه ای از مجموعه شعری که تو از نگاه من می‌خوانی:

 دستی به دلم نوشت می‌آیی تو

 از جاده‌ی سرنوشت می‌آیی تو

 با لاله و یاس و زارقی همراهی

 زیبای من از بهشت می‌آیی تو.

 لیلا سالاری دانش­ آموخته زبان و ادبیات فارسی است و به عنوان دبیر ادبیات فارسی در مدارس متوسطه شهرستان حاجی­ آباد مشغول به فعالیت است.

گفتنی است مجموعه شعری که تو از نگاه من می‌خوانی در اوایل هفته جاری به همت اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی حاجی آباد و با همکاری انجمن شعر و ادب شهرستان و با حضور تعدادی از شاعران وفرهیختگان ادبی هرمزگان رونمایی شد.

 رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی حاجی آباددرآیین رونمایی این کتاب گفت: این مجموعه شرعی شامل ۶۰ رباعی و ۳۰ دوبیتی به نویسندگی «لیلا سالاری» است.
کاظم قاسم زاده افزود: در این روزها که فضای مجازی و صفحه‌های اجتماعی سرگرمی بیشتر مردم شده، کتاب وکتابخوانی در گوشه ای ماهیت خود را حفظ کرده و مظلوم واقع شده است.
وی اظهارداشت: کتاب مورد قبول طبع آدمی است که نه فراموش می‌شود و نه تغییر می‌کند و بهترین همنشینی است که انسان را خسته نمی‌کند.
رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی حاجی آباد یادآورشد: کتاب رفیق و مونسی است که علم و دانش آدمی را افزایش می‌دهد و می‌تواند روح آدمی را جلا دهد و صفای باطنی آدمی را بیفزاید.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.