جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان  روزسه شنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این مدت با توقیف این خودروها، یک تن و ۵۹۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ۳۱ نفر قاچاقچی و توزیع کننده نیز دستگیر شده است.

سرهنگ عباسعلی بهدانی فرد خاطرنشان کرد: مواد مخدر کشف شده شامل یک تن و ۳۷۷ کیلو و ۵۹۳ گرم تریاک، ۲۱۳ کیلو حشیش، ۱۹۳ گرم هروئین و یک کیلو و ۹۰۴ گرم سایر مواد است.

وی بیان داشت: ماموران انتظامی استان در ادامه طرحهای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ با پیگیریهای شبانه روزی، اقدامهای اطلاعاتی و اشراف کامل بر جاده های استان در بندرخمیر، حاجی آباد، جاسک و میناب موفق به کشف این میزان مواد مخدر شدند.

وی ضمن تشکر از تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی ، از آنها خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را جهت پیگیری در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

سرهنگ بهدانی فرد با تاکید بر هوشیاری و قاطعیت پلیس در مبارزه با هرگونه قاچاق کالا و مواد مخدر، خاطرنشان کرد: پلیس با به‌ کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت مردم تلاش میکند و با اخلالگران مطابق قانون برخورد جدی و قاطع میشود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.