فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف مقدار 159 کیلو و750 گرم مواد مخدر در بازرسی از 3 دستگاه خودرو سواری و دستگیری 3 سوداگر مرگ خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه 3 قاچاقچی حرفه ای مواد افیونی قصد انتقال محموله ای به وسیله خودرو سبک و تیزرو از شرق کشور به استان خوزستان را دارند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهبهان قرار گرفت.

وی افزود: یک تیم مشترک از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهبهان و یگان امداد وارد عمل شدند و 3 دستگاه خودرو سواری متعلق به این قاچاقچیان را در محور ورودی استان، شناسایی و متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: در بازرسی از این 3 دستگاه خودرو مقدار 40 کیلو و 500 گرم مرفین و 84 کیلو و 850 گرم حشیش و 34 کیلو و 400 گرم تریاک که در خودروها به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود، کشف شد.

سردار عباس زاده با اشاره به دستگیری 3 قاچاقچی مواد افیونی و تحویل آنها به مراجع قضائی، گفت: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی برابر قانون به شدت مبارزه و برخورد می کند و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.