به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار مجید شجاع افزود: از این میزان 216 کیلوگرم تریاک و 54 کیلوگرم هروئین بوده است.
وی ادامه داد: ماموران فرماندهی انتظامی طبس با دریافت اطلاعاتی مبنی بر جا به جایی مواد مخدر توسط یک دستگاه خودروی سواری از مسیرهای مواصلاتی این شهرستان به طرف استان های مرکزی کشور، موضوع را به صورت ویژه پیگیری کردند.
وی بیان کرد: مأموران با هماهنگی مقام قضایی و با پشتیبانی عملیاتی پلیس خراسان رضوی در اقدامی هماهنگ محورهای مواصلاتی شهرستان طبس را تحت نظر قرار دادند.
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد: ماموران نیروی انتظامی در محور یزد به طبس به یک دستگاه سواری سمند مشکوک شدند و به راننده خودرو دستور ایست دادند.
وی اظهار داشت: راننده خودروی سمند با مشاهده مأموران بر سرعت خودرو افزود و به اخطارهای مکرر پلیس برای توقف خودرو توجهی نکرد که در نهایت با استفاده از قانون بکارگیری سلاح، لاستیک های خودرو مورد هدف گلوله پلیس قرار گرفت و خودرو متوقف شد.
شجاع یادآور شد: با توقف خودرو 2 نفر از سرنشینان آن که قصد متواری شدن داشتند بلافاصله دستگیر و در بازرسی از خودرو 216 کیلوگرم تریاک و 52 کیلوگرم هروئین پودری کشف شد.
وی گفت: در ادامه این عملیات یک دستگاه خودروی پژو پارس که رابط قاچاقچیان و اسکورت خودروی حمل مواد مخدر بود توقیف و راننده آن دستگیر شد.
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی عنوان کرد: در این زمینه سه متهم دستگیر شده و با تشکیل پرونده و دستور مقام قضایی روانه زندان شدند.
7557 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.