به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار منوچهر امان اللهی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این مدت 34 طرح پاکسازی به منظور برخورد با خرده فروشان در نقاط آلوده شهرستان کرمانشاه اجرا شد.
وی ادامه داد: در همین راستا نیز 61 نفر از خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.
سردار امان اللهی، برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر را یکی از اولویت های پلیس برشمرد و گفت: اجرای این طرح ها به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.
فرمانده انتظامی کرمانشاه همچنین از جمع آوری تعداد زیادی قلیان در قلیان سراهای غیرمجاز خبر داد و گفت: با این مراکز که به صورت غیر قانونی فعالیت می کنند قاطعانه برخورد می شود.
وی یادآوری کرد: صاحبان اصناف نیز در صورت ارتکاب تخلف و عرضه محصولات غیرمجاز با برخورد قاطعانه پلیس مواجه خواهند شد.
سردار امان اللهی افزود: ماموران پلیس در هر شرایطی به مقابله با پدیده اعتیاد می پردازند و در این راستا برابر قانون با متخلفان برخورد می شود.

** انهدام 6 باند سرقت
رئیس پلیس استان در ادامه از انهدام 6 باند سرقت در شهرستان کرمانشاه خبر داد و گفت: در این راستا 21 نفر سارق و مالخر نیز دستگیر شدند.
وی همچنین با بیان اینکه تاکنون بیش از 200 قلم از اموال مسروقه کشف شده است، یادآوری کرد: عمده لوازم سرقتی شامل باطری و محتویات خودرو، لوازم منزل و مغازه و ... می شود.
سردار امان اللهی بر استمرار طرح های مبارزه با سرقت و کشف سرقت های انجام شده در سریعترین زمان ممکن تاکید کرد و گفت: مردم نیز باید در خرید اموال دسته دوم خصوصا از سمساری ها و اوراق فروشی ها هوشیار باشند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان یادآوری کرد: به عنوان مثال احتمال اینکه اموالی مانند باطری دسته دوم خودرو سرقتی باشد زیاد است و خوب است شهروندان تا زمانی که از سرقتی نبودن اموال دسته دوم خصوصا در حوزه قطعات خودرو مطمئن نشده اند از خرید آن خودداری کنند.
7458/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.