نماینده ولی فقیه درهرمزگان وامام جمعه بندرعباس بر مطالبه گری حقوق مردم تاکیدکرد وگفت: نباید تنها سهم مردم استان از صنایع، آلایندگی باشد و صنایع عوارض این آلایندگی را نیز درجای دیگر پرداخت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده روز سه شنبه به مناسبت هفته ورزش و تربیت بدنی در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان با وی افزود: هرمزگان در بخش زیرساخت‌ها در مجموعه ورزش با کمبودهای زیادی روبروست و برای رفع این کمبودها باید گام به گام در این زمینه سرمایه ‌گذاری شود.

وی بیان داشت: هرمزگان بومی و غیربومی ندارد بلکه معتقدیم همه کسانی که در این استان زندگی می‌کنند شهروند آن محسوب می‌شوند و همه باید دست به دست هم دهیم و هرمزگان را بسازیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی هرمزگان، بخش زیادی از توسعه این استان را مرهون مهاجران دانست وگفت: هرجای دنیا که درحال توسعه و آبادانی باشد مهاجران را بسوی خود جذب می‌کند و مهاجران در کنار ساکنان اصلی نقش موثری در پیشرفت و توسعه هرجامعه ای ایفا می‌کنند.

وی با اشاره به کسب عنوان‌های مختلف دررشته ورزش والیبال ساحلی هرمزگان درسطح ملی و آسیا، از دست اندرکاران امر ورزش استان به جهت فراهم نمودن زیرساخت‌ها و حمایت‌های لازم از تیم‌های ورزش والیبال ساحلی قدردانی کرد.

سرانه ورزشی هرمزگان به ۷۲ سانتیمتر افزایش یافت

 مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان نیز گفت: سرانه فضای ورزشی در این استان ۶۲ سانتیمتر بود که هم اکنون به ۷۲ سانتیمتر افزایش یافته است.

محمودرضا امیاری افزود: درهفته تربیت بدنی و ورزش که از۲۶ مهر تا دوم آبان با شعار «پیش به سوی ایران فعال» انجام می‌شود، ۴۲۰ برنامه فرهنگی، ورزشی وعمرانی در هرمزگان درحال اجراست.

وی بیان داشت: در این هفته ۱۷ طرح ورزشی شامل افتتاح سالن ورزشی و بهره برداری از ۲ زمین ورزشی در میناب و بندرپهل در هرمزگان به بهره برداری رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.