به گزارش ایرنا مجمع انتخاب رییس هیات کم بینایان و نابینایان خوزستان با حضور 14 عضو برگزار شد و انصاری توانست با 14رای سکان هدایت این هیات را به دست بگیرد.
همچنین به دلیل حضور نیافتن نماینده ای از فدراسیون، ریاست این مجمع به افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان واگذار شد.
در ابتدای این مجمع وحید انصاری به ارایه مشکلات هیات و درخواست های خود از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان پرداخت.
اعضای مجمع متشکل از روسای هیات های ورزشی کم بینایان و نابینایان شهرستان، نماینده آموزش و پرورش، نماینده باشگاه ها، نماینده مربیان، نماینده داوران، نماینده ورزشکاران، نماینده بانوان، نامزد ریاست هیات، مدیرکل و معاون توسعه ورزش و جوانان خوزستان بودند.

** ایجاد 70 زمین چمن مصنوعی در خوزستان
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز گفت: تا پایان امسال 70 زمین چمن مصنوعی در خوزستان به بهره برداری خواهد رسید همچنین اقدامات لازم برای راه اندازی سالن غرب کارون که در منطقه 2 هزار واحدی نفت اهواز قرار دارد، انجام شده است.
افشین حیدری به احداث بزرگترین پروژه سرمایه‌ گذاری در ورزش خوزستان با 500 میلیارد ریال توسط
بخش خصوصی اشاره کرد و افزود: این پروژه از بزرگترین پروژه‌های جنوب غرب کشور به شمار می رود که تا پایان سال 98 به بهره برداری می رسد.
وی گفت: با توجه به ظرفیت اقتصادی خوزستان و جایگاه آن در سطح کشور، خواستار بیشتر شدن حضور بخش اقتصادی در ورزش هستیم و اگر این موضوع تحقق پیدا کند، بخشی از مشکلات هیات‌ های ورزشی خوزستان حل خواهد شد.
وی به اختصاص یک زمین چمن مصنوعی برای ورزشکاران هیات کم بینایان و نابینایان اشاره کرد و افزود: هیات کم بینایان و نابینایان شرایط خاصی دارد و باید در لایه‌ های مختلف جامعه نفوذ کند همچنین باید در بخش درآمدزایی به صورت ویژه تر کار کرد. این هیات می‌تواند سهم مدال آوری خوزستان را در کشور بیشتر کند لذا امیدوارم تحولات خوبی را در این هیات شاهد باشیم.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.