مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: ۲ هزار و ۴۱۵ مورد از تسهیلات در حوزه کارگشایی، ۲۵۸ مورد تسهیلات اشتغال و ۵۳۹ مورد نیز وام مسکن است.
کرامت ملایی روز یکشنبه افزود: تمامی تسهیلات صندوق امداد ولایت در قالب قرض‌الحسنه بوده و هیچ بهره‌ای از افراد متقاضی دریافت نمی‌کند.
وی بیان داشت: این مساله باعث شده مددجویان ونیازمندان درمقایسه با سایر بانک‌ها ساده‌تر، سریع‌تر و کم‌هزینه‌تر تسهیلات را دریافت کنند.
مدیرامور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت هرمزگان اظهارداشت: این صندوق درراستای کمک به اشتغال، درمان، تامین جهیزیه، تحصیل، مسکن و رفع مشکلات مددجویان زیرپوشش کمیته امداد و سایر نیازمندان راه اندازی شده است.
وی با اشاره به اینکه صندوق امداد ولایت با استفاده از سپرده گذاری خیران اداره می‌شود، گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند با سپرده‌گذاری و انجام عملیات بانکی در این صندوق، در کار خیر مشارکت کرده و با حفظ سرمایه اصلی خود به رفع مشکلات نیازمندان کمک کنند.
ملایی یادآورشد: «بهره جای دیگراست» شعار صندوق امداد ولایت بوده و این صندوق باهدف تحقق بانکداری اسلامی، اشاعه سنت قرض‌الحسنه درجامعه و جذب منابع بیشتر برای اعطای تسهیلات به نیازمندان فعالیت می‌کند.
صندوق امداد ولایت در استان هرمزگان از اسفند ۹۵ با هدف اعطای وام با کارمزد پایین، از بین بردن روند طولانی وام و تسهیلات در ضمانت بانکی برای پرداخت به افراد زیرپوشش کمیته امداد و افراد نیازمند راه اندازی شده است.
هم اکنون ۷۸ هزار و ۳۱۲ خانوار نیازمند هرمزگان زیرپوشش کمیته امداد هستند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.