حکم حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده را حجت الاسلام روح الله میرزایی گودرزی قائم مقام ستاد اجرایی امر به معروف و نهی از منکر در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان ابلاغ کرد.

امر به معروف و نهی از منکر وظیفه ای همگانی است

قائم مقام ستاد اجرایی امر به معروف و نهی از منکر با تاکید بر حساسیت همگان نسبت به موضوع امر به معروف و نهی از منکر، گفت: انجام این فرضیه الهی بر همه مسلمانان واجب و وظیفه ای همگانی است.

حجت الاسلام روح الله میرزایی گودرزی در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر از هرمزگان اظهار داشت: شناخته شدن جایگاه امر به معروف در جامعه باید مورد توجه قرار گیرد و اجرای این طرح کاربردی از سوی مردم باید انجام شود.

وی با تاکید بر اجرای امر به معروف و نهی از منکر در بخش های مختلف، گفت: اجرای این فریضه الهی تنها مختص به مقوله عفاف و حجاب نیست، بلکه در بخش های مختلف به صورت تخصصی باید برای احیای آن اقدام کرد.

قائم مقام ستاد اجرایی امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: اگر خواهان احیای این فرضیه الهی در جامعه هستیم، باید از همان سنین پایه آموزشهای لازم انجام شود.

امر به معروف و نهی از منکر مسوولیت اجتماعی برای مردم و حاکمان است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس نیز در این نشست با تاکید بر فرهنگسازی نسبت به مقوله امر به معروف و نهی از منکر، گفت: اجرای این فرضیه الهی مسوولیت اجتماعی برای مردم و حاکمان است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده بیان داشت: آمران به معروف و ناهیان از منکر باید به شرایط و وظایف عمل به این دو فریضه الهی آگاهی کامل داشته باشند.

وی تاکید کرد: ترویج و نهادینه کردن فرایض امر به معروف و نهی ازمنکر تنها وظیفه یک دستگاه نیست و به عنوان تکلیفی الهی بر دوش همه مردم قرار دارد.

حجت الاسلام والسملمین عبادی زاده گفت: هر چقدر به مساله امر به معروف و نهی از منکر در جامعه توجه بیشتری شود مسیر هدایت و سعادت مردم هموارتر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: رسالت مهم رسانهها باید دفاع از حق و مقابله با باطل و حرکت در مسیر امر به معروف و نهی از منکر باشد.

۷۱۹۸/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.