طبق اعلام مسوولان استان هرمزگان، ساخت راه‌های جدید در شهرستان بشاگرد، بهسازی راه ارتباطی بخش احمدی، تکمیل کریدور ساحلی در استان، اجرای پروژه‌های راه و مسکن در جزایر و ساخت هفت هزار واحد مسکونی از جمله طرح‌های وزارت راه و شهرسازی در این استان می‌باشند که باید با جدیت مورد پیگیری قرار گیرند.

استاندار هرمزگان عصر چهارشنبه در نشست ستاد مدیریت و راهبری اقتصاد مقاومتی هرمزگان اظهار داشت: باید برنامه‌ریزی مناسبی برای استفاده از ظرفیت وزارت راه و شهرسازی جهت اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در هرمزگان داشته باشیم.

فریدون همتی بیان داشت: برنامه‌های مختلف در حوزه وزارت راه و شهرسازی از جمله در زمینه ساخت راه، بنادر، راه آهن، حمل و نقل هوایی، ساخت مسکن و همچنین در سایر حوزه‌های اقتصادی و کشاورزی به صورت مشخص دسته‌بندی و تصمیم‌های مورد نیاز برای آن در سطح استان اتخاذ و علاوه بر آن پیگیری‌های لازم در سطح ملی نیز از طریق وزارت راه و شهرسازی صورت گیرد.

وی خواستار به روزرسانی طرح‌های اقتصاد مقاومتی هرمزگان توسط دستگاه‌های اجرایی شد و افزود: با توجه به موضوع‌های جدید، دستگاه‌های اجرایی پروژه‌های ثبت شده در سامانه را به روز رسانی و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی خود را اعلام کنند.

همتی با تاکید بر توجه ویژه نسبت به تحول در حوزه راه شهرستان بشاگرد، گفت: برای اجرای طرح‌های مختلف در حوزه‌های راه، آبرسانی، اقتصادی و گردشگری در شهرستان بشاگرد نیازمند کار جهادی هستیم و وزارت راه و شهرسازی نیز باید توجه ویژه‌ای به این امر داشته باشد.

۷۱۹۸/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.