فرماندار بندرعباس درنشست با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: با تدابیر اندیشه شده میدان کنونی میوه و تره بار بندرعباس دارای ۳۵ غرفه بوده که در میدان جدید به ۹۳ غرفه افزایش یافته است.

عزیزاله کُناری ادامه داد: با بهره برداری از این میدان تعداد غرفه ها حدود سه برابر خواهد شد و مشکل‌هایی که میدان کنونی ایجاد کرده مانند مشکل ترافیکی برطرف می‌شود.

وی ادامه داد: احداث میدان جدید میوه و تره بار بندرعباس از ۱۰ سال قبل آغاز و کارهای فراوانی درآن انجام شده است.

انبار بنکداران بندرعباس مانند بمب خاموش هستند

فرماندار بندرعباس در خصوص وضعیت انبارهای بنکداران در خیابان بهادُر جنوبی بندرعباس گفت: این انبارها به صورت بمب خاموشی هستند که هر چه زودتر باید به مکان جدید منتقل شوند.

کناری خاطر نشان کرد: بنکداران اکنون در خانه ها و اتاق های قدیمی با سقف‌های فرسوده و کابل کشی برق ناایمن در خیابان بهادر جنوبی بندرعباس مستقر هستند که در برخی از آنها کالاهای با قابلیت اشتعال بالا نگهداری می‌شود.

وی اضافه کرد: شهرک و مجموعه صنفی بنک‌داران بندرعباس هم دارای پیشرفت خوبی بوده و امید می رود تا آذر امسال مورد بهرداری قرار گرفته و بنکداران از خیابان بهادُر به بلوار راه‌آهن این شهر منتقل شوند.

مجموعه گردشگری دریایی در بندرعباس ایجاد می شود

فرماندار بندرعباس بیان داشت: در ضلع شرقی و شمال شرقی اسکله شهید حقانی مجتمع بزرگ تفریحی و گردشگری دریایی با مشارکت شهرداری و بنادر و دریانوردی ایجاد می‌شود.

کُناری افزود: این کمک می‌کند مردم به راحتی بتوانند از دریا استفاده مطلوب داشته باشند که در آن محل بازی و تفریح کودکان، بزرگ سالان و پذیرایی پیش بینی شده است.

ظرفیت تصفیه خانه بندرعباس با میزان فاضلاب شهر همخوانی ندارد

فرماندار بندرعباس  همچنین درباره تصفیه خانه بندرعباس گفت: ظرفیت تصفیه خانه بندرعباس با میزان فاضلاب شهر همخوانی ندارد به همین منظور قراردادی با سرمایه گذار منعقد شده تا فاضلاب به صورت کامل تصفیه و در اختیار شهرداری و صنایع غرب بندرعباس قرار گیرد.

وی همچنین افزود: همچنین ۲ تصفیه خانه دیگر هم درحال احداث است.

جامعه نیازمند بیان نکات مثبت است

فرماندار بندرعباس اظهار داشت: جامعه برای بهبود شاخص‌های اجتماعی و افزایش حس اُمید نیاز به بیان نکات مثبت دارد و تقویت فرهنگ مثبت بینی و مثبت اندیشی از عهده رسانه‌ها بر می‌آید.

کُناری خاطر نشان کرد: منفی گویی موجب دوری خانواده‌ها و خویشاوندان و اهالی یک محله، روستا و شهرها از هم دیگر شده که برای اصلاح آن باید به فرهنگ ایرانی اسلامی خود باز گشته و رابطه‌ها را ترمیم سازیم.

۳۲۱۹ /۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.