محمد تاسمه روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح آب شیرین کن شهر ارکواز با اعتبار 100 میلیارد ریال شاخص ترین پروژه عمرانی است که ایام دهه فجر در این شهرستان بهره برداری و مشکل آب شرب شهر ارکواز تا تکمیل پروژه آبرسانی از سد چم گردلان رفع خواهد شد.
وی افزود: افتتاح بازارچه میوه و تره بار شهر ارکواز با اعتبار 10 میلیارد ریال و چندین طرح عمران شهری در شهرهای ارکواز ، دلگشا و مهر از دیگر پروژه های دهه فجر شهرستان ملکشاهی است.
فرماندار ملکشاهی با اشاره به افتتاح مدرسه 6 کلاسه شهر مهر و دبستان 2 کلاسه روستای چشمه پهن با اعتبار 20 میلیارد ریال اضافه کرد: در این ایام چهار خانه بهداشت روستایی و مرکز بهداشتی درمانی شهر مهر نیز با اعتبار 10 میلیارد ریال نیز به بهره برداری خواهند رسید.
تاسمه با بیان اینکه دهه فجر 9 خانواده نیازمند این شهرستان نیز صاحب خانه خواهند شد، تاکید کرد: برای احداث این منازل چهار میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات کمیته امداد حضرت امام (ره) هزینه شده است.
وی یادآور شد: در ایام دهه فجر همچنین پروژه های روشنایی معابر بلوار روستای گنبد ، ساختمان آتش نشانی شهر مهر و 2 پارک خطی شهرهای دلگشا و مهر افتتاح و به بهره برداری خواهند.
شهرستان 25 هزار نفری ملکشاهی در 35 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.
7179/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.