هدایت صفری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: راهبرد اصلی این نهاد در حوزه خدمت‌رسانی به جامعه هدف، ایجاد اشتغال و زمینه‌سازی برای تامین معیشت آنان است.
وی اظهار کرد: بر این اساس سال گذشته با پرداخت بیش از 2 میلیارد و 60 میلیون تومان وام اشتغال از طریق بانک کشاورزی، 153 فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت استان زنجان ایجاد شد.
صفری افزود: این در حالی است که سال گذشته 2 هزار و 683فرصت شغلی با اعتباری بالغ بر37میلیارد و 414میلیون تومان از طریق کمیته امداد استان ایجاد شده است.
به گفته این مسئول، تعهد بانک کشاورزی استان از سهم اشتغال 161فرصت شغلی بوده که 100درصد پرونده های ارسالی از سوی بانک کشاورزی پذیرش شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: بانک کشاورزی سال گذشته عملکرد مطلوبی در اشتغالزایی مددجویان داشته که امیدواریم همین روند در سال جاری ادامه داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: اشتغال مهم‌ترین شاخص در پویایی و شکوفایی اقتصاد جامعه بشمار می رود و تحقق این مهم برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و بسترسازی لازم برای توانمندسازی جامعه هدف را فراهم می کند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 24 هزار و 647خانوار با جمعیت 42 هزار و 373 نفر از خدمات مستمر و غیرمستمر کمیته امداد استان زنجان برخوردار هستند و این تعداد شامل 13 هزار زن سرپرست خانوار، 18هزار سالمند، سه هزار و 453 دانشجو و دانش ‌آموز و 659 بیمار خاص و سرطانی است.
7320/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.