فرماندار بندرخمیر در آیین نواخته شدن زنگ مهر که به صورت نمادین در دبیرستان بنت الهدی صدر شهرستان برگزار شد، گفت: یکی از دلایل قدرتمند بودن ایران در دنیا، توانمندی علمی کشور مان بوده است.

میرهاشم خواستار افزود: از دانش آموزان انتظار می‌رود قدر این فرصت‌ها را بدانند و حضورشان در کلاس و مدرسه برای آموزش و یادگیری مفید و کاربردی باشد تا در آینده با دستان پرتوان خود آینده بهتری را برای کشور رقم بزنند.

وی بیان داشت: دانش آموزان باید برای درس خواندن هدف داشته باشند و با جدیت برای رسیدن به این هدف تلاش کنند.

فرماندار بندرخمیر خطاب به اولیای دانش آموزان نیز گفت: اگر بخواهیم جامعه علمی شکوفایی داشته باشیم و فرزندانمان به اوج علم و دانش برسند، باید معلمان را تنها نگذاریم و درکنار آن‌ها تلاش کنیم.

خواستار ابرازامیدواری کرد: درسال تحصیلی جدید باتوجه به برنامه ریزی‌های انجام شده، دانش آموزان هیچ گونه مشکل و دغدغه ی تحصیلی نداشته باشند و میزان رشد تحصیلی دانش آموزان نسبت به سال‌های گذشته ارتقا یابد.

هرمزگان به سمت افزایش پوشش تحصیلی درحرکت است

معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان نیز گفت: این استان در زمینه پوشش تحصیلی جزو چهار استان کمترتوسعه در کشور است که با رویکرد اداره کل آموزش وپرورش به سوی توسعه و پیشرفت بیشتر درحرکت هستیم.

ایرج بیت اللهی افزود:استان هرمزگان درسال گذشته در زمینه آموزش عمومی در رده ۹۹.۴۴ قرار گرفته که از میانگین کشوری جلوتر است.

وی بااشاره به افراد بازمانده از تحصیل بیان داشت: درسال گذشته هزار و۵۰۰ بازمانده از تحصیل در استان هرمزگان شناسایی و جذب شدند و درسال تحصیلی جدید نیز از نعمت دانش برخوردار می‌شوند.

این مسوول اظهارداشت: در بحث کاروان تحصیل نیز هزار نفر از افرادی که بنا به دلایل مختلف از جمله مشکلات معیشتی اقدام به ترک تحصیل کرده بودند، به تحصیل برگشتند.

افزایش ۳.۵ درصدی دانش آموزان در بندرخمیر

رییس آموزش وپرورش بندرخمیر نیز گفت: ۱۳هزار و ۶۷دانش آموز درمقطع مختلف تحصیلی دراین شهرستان سال تحصیلی جدید را آغاز کردند که این تعداد درهمسنجی با پارسال ۳.۵ درصد افزایش داشته است.

محمد فولادی افزود: درمهرماه امسال هیچ کلاس درسی در بندرخمیر بدون معلم نیست و اولیاء و دانش آموزان از روزهای ابتدایی بازگشایی مدارس می‌توانند برنامه هفتگی را دریافت کنند.

۷۱۹۵/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.