فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  روز یکشنبه در حاشیه برگزاری سومین رژه ملی در بندرعباس اظهار داشت: این وحدت مایه افتخار نیروهای مسلح بوده که نه تنها در جلوی دوربین‌های خبرنگاران بلکه در غیاب آن‌ها هم ملموس و مثال زدنی است.

دریادار علی تنگسیری اظهار داشت: ما در اطراف خلیج فارس زندگی می‌کنیم و باید از آن در برابر مخاطره‌های گوناگون محافظت کنیم، به اندازه توان خود در این زمینه مسوولیت داریم.

نیروی دریایی سپاه و ارتش مشت محکم ملت دربرابر دشمنان

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم گفت: نیروهای دریایی ارتش و سپاه مشت محکم ملت و نظام اسلامی در برابر استکبار جهانی هستند و ملت ایران بداند این مشت محکم باز نمی شود مگر اینکه دهان یاوه‌گویان را ببندد.

امیر دریادار حسین خانزادی ادامه داد: امنیتی که امروز منطقه در خیلج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان به واسطه حضور پیوسته و متحد نیروهای دریایی ارتش و سپاه در دریاها و مناطق دریایی زیر حاکمیت نظام جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: به هیچ عنوان، هیچ کس نگرانی درخصوص ائتلاف های نمایشی و دروغین که به بهانه امنیت منطقه شکل می‌دهند نداشته باشد، امنیت اینجا به دست نیروهای دریایی جمهوری اسلامی ایران و کشورهای منطقه برقرار می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران  اظهار داشت: همه عناصر استکبار جهانی که اینجا حضور دارند در آینده نزدیک با مشت گره کرده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران منطقه را ترک خواهند کرد. 

امیر دریادار خانزادی هم در خصوص زمان برگزاری رزمایش مشترک با سایر کشورها در دریای عمان گفت: زمان برگزاری هیچ رزمایشی را اعلام نمی کنیم و تنها می گویم رزمایش هست.

۳۲۱۹ /۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.