به گزارش ایرنا، ناصر امیری روز یکشنبه در مراسم گرامیداشت هفته ناجا در ستاد فرماندهی انتظامی میاندوآب، بیان کرد: نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و مردم در شرایط حساس و مهم همواره در کنار یکدیگر هستند و برای حفظ تمامیت ارضی و امینت و آرامش کشور به صورت شبانه روزی تلاش می کنند.
وی افزود: افزایش احساس امنیت در جامعه نیز مرهون تلاش های شبانه روزی نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی است و مردم به وجود آنان افتخار می کنند و امنیت پایدار کشور را مرهون وجود آنان می دانند.
امیری با اشاره به شعار 'پلیس مقتدر، امین مردم' در هفته ناجا، گفت: پلیس از جنس مردم و برای مردم است و همواره در راستای آرمان های شهدا و مکتب اسلام گام برمی دارد.
فرماندار میاندوآب با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: نمونه این اقتدار را در پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به گروه های تروریستی دیدیم.
وی با بیان اینکه پرسنل انتظامی شبانه روز در خدمت مردم هستند، افزود: هرچه از زحمت ها و تلاش های پرسنل نیروی انتظامی گفته شود، باز هم کم است.
امام جمعه میاندوآب نیز در این آیین با تبریک هفته ناجا، گفت: هفته ناجا فرصتی مغتنم برای تقدیر و تجلیل از تلاش های شبانه روزی پرسنل ساعی و تلاشگر ناجاست.
حجت الاسلام حمید حسن زاده با بیان اینکه تکنولوژی روز به روز در حال توسعه است، افزود: نیروی انتظامی باید به تکنولوژی روز مجهز شود تا به خوبی قادر به پاسخگویی نیازهای روز جامعه باشد.
وی با اشاره به اینکه قانون گرایی، منطق گرایی و با عزم جدی در صحنه بودن از جمله ویژگی های پلیس است، گفت: پلیس همیشه در صحنه حاضر است و برای برقراری امنیت اجتماعی تلاش می کند.
امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه امنیت پایدار زیربنای توسعه و پیشرفت است، گفت: جایی که امنیت نباشد، توسعه در زمینه های مختلف نیز اتفاق نمی افتد.
فرمانده انتظامی میاندوآب نیز در این آیین گفت: پلیس همواره در کنار مردم بوده و در برقراری امنیت با کسی تعارف ندارد و با کسانی که امنیت جامعه را به مخاطره می اندازند، قاطعانه برخورد خواهد کرد.
سرهنگ حسن شیخ نژاد افزود: امنیت یکی از نیازهای ضروری جامعه بوده و یک مقوله عمومی است که همه در آن نقش دارند.
وی با بیان نقش نیروهای نظامی و انتظامی در کشور برای برقراری امنیت و آرامش بیان کرد: پاسخ موشکی سپاه به گروه های تکفیری و داعشی، جوابی دندان شکن و گوشمالی سختی به تروریست ها بود که قدرت نیروهای مسلح را به رخ جهانیان کشید.
سرهنگ شیخ نژاد با بیان اینکه شعار امسال هفته ناجا  'پلیس مقتدر، امین مردم' است، گفت: این هفته فرصتی برای نشان دادن توانمندی های نیروی انتظامی به مردم است.
هفته ناجا از جمعه هفته گذشته آغاز شد و تا پنجشنبه این هفته ادامه می یابد.
9871/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.