حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی فاضل میبدی روز پنجشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: همه باید در برابر گروه تروریستی داعش و اقدامات ضد امنیتی آنها، تمام اختلاف سلیقه ها را در داخل کنار گذاشته و در برابر این دشمن مشترک همه بشریت، متحد شویم.
وی ادامه داد: تقویت دولت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت اطلاعات و بسیج در مقابل این جریان ها بسیار مهم است و نباید از این مساله تروریستی، عده ای دنبال اختلاف افکنی و یا ماهی گرفتن از آب گل آلود باشند.
فاضل میبدی اظهار داشت: اگر خدای ناکرده اختلاف میان گروه های سیاسی، دولت ها و ملت، نیروهای اطلاعات و سپاه و بسیج ایجاد شود کشور ما بیشتر در معرض خطر قرار می گیرد.
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران امروز در سوریه و عراق در مقابل داعش می جنگد و ما نقش بسیار مهمی در مقابله با تروریست ها در منطقه داریم و به صورت طبیعی آنها نیز دنبال ضربه زدن به ما هستند که باید بیشتر هوشیار باشیم.
فاضل میبدی گفت: عربستان سعودی منشاء پرورش ترور و تروریسم در منطقه است و متاسفانه گروه های تروریستی مانند طالبان در این کشور رشد کردند.
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که به صورت جدی و قوی در مقابله با ترور وارد عمل شده و شهدای زیادی را نیز در این راه تقدیم کرده است.
وی ادامه داد: با توجه به وضعیت منطقه، نیروهای امنیتی ما تاکنون بسیار قوی عمل کردند، سپاه، اطلاعات ونیروهای امنیتی و مهمتر از همه دولت باید تقویت شوند تا در برابر عوامل ترور با جدیت ایستاده و آسیبی متوجه کشور نشود.
روز گذشته دو حادثه تروریستی در تهران 12 تن از هموطنان شهید و 42 تن مجروح شدند.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.