فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: رزمایش بیان اقتدار نیروهای مسلح است. 
سردار محمد پاکپور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی اظهار کرد: اخرین مرحله رزمایش محرم توسط گردان حمزه سید الشهدا که 5 روز پیش در منطقه اشنویه شروع شده و از 1 مهر مرحله نهایی آن آغاز شده بود به پایان رسید که پیام رزمایش برای مردم منطقه، اقتدار نیرو های مسلح بوده و هیچ نیروی نظامی بیگانه از خارج از منطقه نمی تواند در این منطقه امنیت را برقرار کند و مردم همان منطقه در کنار نیروهای مسلح می توانند در راستای برقراری امنیت منطقه نقش بسزایی داشته باشد.
وی افزود: با برگزاری این رزمایش به تمامی اهداف همچون هماهنگی بالگردی با نیرو های توپ خانه  که از قبل برای این رزمایش پیش بینی شده بود دست یافته اند.
سردار پاکپور در خصوص محل رزمایش خاطر نشان کرد: این منطقه که رزمایش در آن برگزار می شود با توجه شرایط جغرافیای آن،از زمان اوایل انقلاب محل فعالیت عوامل ضد انقلاب بوده و تا سال 90 نیزتحت اشغال نیروهای ضد انقلاب بوده که با اقداماتی که اجرا شده این منطقه از اشغال ضد انقلاب خارج شد.
وی ادامه داد: بعضی از عناصر ضد انقلاب در حواشی و در ارتفاعات این مناطق حضور داشته و بر اساس آن این حملات در منطقه اجرا شده است.
سردار حبیب شهسوار، معاون هماهنگ کننده قرارگاه حمزه و سخنگوی رزمایش محرم همچنین در گفت و گو با خبرنگار ایسنامنطقه آذربایجان غربی افزود: پیام این رزمایش اینست که فرزندان سرزمین منطقه شمالغرب محافظ مرز ها کشور بوده و اجازه تعدی و دست درازی دشمنان به مرز های جمهوری اسلامی نمی دهند و مردم شریف در امنیت کامل و آسایش به زندگی روزمره خود ادامه خواهند داد.
وی خاطر نشان کرد: فرزندان جمهوری اسلامی ایران همانند 8 سال دفاع مقدس که اثبات کردند نمی گذارند یک وجب از خاک اشغال شود در این منطقه نیز اجازه تصور تعدی آن ها به مرز های کشور را نخواهند داد.
سردار شهسوارتصریح کرد: اهالی این منطقه همانند سایر اقوام پیرو نظام جمهوری اسلامی و دین واحد هستند که بخش عمده امنیت منطقه را نیز مدیون شجاعت و جان فشانی های اهالی این منطقه است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.