سرپرست پست هرمزگان عصرشنبه در جمع خبرنگاران گفت: افراد با مراجعه به بخش رهگیری سایت اینترنتی پست، پس از ثبت اطلاعات لازم و پرداخت هزینه های ارسال، کارت سوخت خودروی خود را در آدرس اعلام شده دریافت می کنند.

سعید جعفری بیان کرد: متقاضیانی که کارت سوخت آنها در باجه های معطله می باشد از هم اکنون می توانند بدون مراجعه به دفاتر پستی، کارت سوخت خودروی خود را در آدرسی که از طریق سایت اعلام کرده اند تحویل بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: این فعالیت به منظور ارتقای مشتری مداری و صرفه جویی در زمان مشتریان برای انجام خدمات پستی صورت گرفته است.

سرپرست پست هرمزگان افزود: کارت های سوخت طی دو مرحله برای تحویل به نشانی فرد متقاضی ارسال خواهد شد و در صورت نبودن گیرنده، آدرس اشتباه و تغییر محل سکونت به باجه های معطله برگشت داده می شود.

جعفری عنوان کرد: پیش از این افراد متقاضی کارت سوخت، با مراجعه به سایت epolice و دریافت کد رهگیری ۲۴ رقمی، پس از اطلاع با مراجعه حضوری کارت سوخت خود را دریافت می کردند.

وی یادآور شد: این روند باعث ایجاد صف های طولانی و هدر رفت زمان مشتریان شده بود و از سوی دیگر هم اعتراض بسیاری از کاربران را برای اصلاح فرایند موجود در پی داشت.

جعفری تاکید کرد: در حال حاضر متقاضیان کرات سوخت خودرو می توانند از روش جدید و آسان برای دریافت کارت خود اقدام کنند و در غیر این صورت باید حضوری به مراجعه شود.

۹۹۴۴ /۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.