مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان در این مراسم در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با اجرای این ۲ طرح ۴۰ هزار خانوار در شهر بندرعباس از نعمت گازشهری برخوردار می‌شوند.
فواد حمزوی افزود: طرح‌های ۶و ۷ گازرسانی شهر بندرعباس از بلوار دانشگاه تا کوی آیت‌الله غفاری را دربرمی‌گیرد و حدود ۲۲۵ کیلومتر خط تغذیه و توزیع خواهیم داشت.
وی با اشاره به هزینه ۶۰۰ میلیارد ریالی اعتبار اولیه پیش‌بینی کرد: هزینه آن تا مرحله پایانی کار به یک میلیارد ریال نیز خواهد رسید.
به گفته مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان، درهشت سال گذشته ۲۰درصد شهر بندرعباس گازدار شده که امیدواریم تا ۲ سال آینده ۸۰درصد این شهر گازدار شود.
حمزوی ادامه داد: مرحله‎های ۴ و ۵ گازرسانی نیز در مراحل پایانی کار هستند و تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسند که در مجموع۳۰ هزار خانوار را زیر پوشش قرار می‌دهند.
وی پیشنهاد کرد: مردم زودتر به سازمان نظام مهندسی برای لوله‌کشی گاز خانگی مراجعه کنند چرا که بعد ازفرصت سه ماهه  سهمیه سوخت مایع آن‌ها قطع می‌شود.
مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا برای کاهش نارضایتی مردم در بخش توسعه زیرساخت‌های شهری بعد از پایان عملیات گازکشی بیان داشت: در این راستا با شهرداری قراردادی بسته شده و شهرداری قول مساعد داده بلافاصله بعد از پایان کار خیابان‌ها را آسفالت می‌کند.
تاکنون ۲۵ هزار خانوار هرمزگانی زیرپوشش طرح‌های گازرسانی قرار دارند.
هم‌چنین امکان دسترسی ۲۲هزار و ۵۰۰ خانوار در بندرعباس به گاز شهری فراهم شده و حدود ۱۰درصد از این تعداد برای گرفتن اشتراک اقدام کرده اند.
گازرسانی به روستای هلر قشم، شهر درگهان قشم، روستاهای محمدآباد و نجات‌آباد، شهر دشتی و  فاز دوم شهر بستک در مجموع با اعتبار ۴۴۰میلیارد ریال از مهم‌ترین طرح‌های هفته دولت امسال در هرمزگان بود که بزرگ‌ترین این طرح مربوط به گازرسانی به شهر درگهان و روستای هُلُر در قشم با اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال اختصاص داشت.
۹۸۸۷ /۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.