در پایان این رقابت ها که در سالن فجر بندعباس برگزارشد، تیم های داوران بندرعباس و سازمان پسماند شهرداری در دیدار نهایی این رقابت ها به مصاف هم رفتند که تیم پسماند با برتری ۳ بر صفر قهرمان این دوره از رقابت ها شد و جام قهرمانی را از آن خود کرد.
 شاگردان فرامرز عیانی در تیم پسماند این رقابت ها، از همان ابتدا بازی را جدی و هجومی آغاز کرد و با چندین فرصت گلزنی نتوانست از این فرصت ها استفاده کند و نیمه اول بدون باز شدن دروازه ها خاتمه یافت.

در نیمه دوم حملات تیم پسماند به ثمر نشست و مهدی حسین پور قفل دروازه حریف را باز کرد، اما این پایان کار نبود، معین و مسلم کریمی دوبار دیگربا گلزنی خود تعدادگل های تیم را به عدد ۳ افزایش دادند.

بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود پسماند پایان یافت و این تیم توانست عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد و در بازی رده بندی نیز تیم اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان که در وقت قانونی به نتیجه مساوی ۳_۳  با تیم رسانه و هنر دست یافته بود، با ضربات پنالتی ۳ بر۲ این تیم را شکست داد و مقام سوم را کسب کرد.

همچنین جام اخلاق به تیم رسانه و هنر رسید و معین کریمی با ۴ گل زده، آقای گل مسابقات معرفی که از سوی فرماندار بندرعباس لوح و هدایا اهدا شد.

 قضاوت این دوره از رقابت ها بر عهده محسن احمدی، محمدرضا علی پور و محمد جواد رییسی بود که به مناسبت دهم شهریور روز جهانی داور برگزار شد.
۹۹۴۴ /۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.