به گزارش ایرنا دیدار پایانی رقابت های بسکتبال قهرمانی امیدهای کشور روز سه شنبه در سالن 22 بهمن بسکتبال اهواز با حضور پر شور تماشاگران برگزار شد.
در این دیدار که بین دو تیم خوزستان و تهران برگزار شد امید خوزستان با نتیجه 70 بر 53 امید تهران را شکست داد و عنوان قهرمانی رقابت ها را به خود اختصاص داد.
در کوارتر اول این دیدار تیم خوزستان هر چند بازی خوبی به نمایش گذاشت اما با نتیجه 14 بر 13 از حریف سرسخت خود جا ماند.
در کوارتر دوم این دیدار که به صورت پایاپای بین 2 تیم پیش رفت بازی با نتیجه 27 بر 26 به سود نماینده تهران به پایان رسید.
در کوارتر سوم این دیدار تیم خوزستان به یکباره تغییر رویه داد و گوی سبقت را از حریف خود ربود و در پایان این کوارتر 44 بر 42 از حریف خود پیش افتاد.
در کوارتر چهارم بازی تیم خوزستان که از حمایت پرشور هوادارانش بهره می برد امتیازات خود را به 70 رساند تا در مجموع با نتیجه 70 بر 53 پیروز این دیدار شود.
حضور پرشور تماشاگران با تشویق های پی در پی خود به گونه ای بود که تمرکز بازیکنان تیم تهران به هنگام پرتاب توپ از بین رفت و همین عامل باعث پیروزی تیم بسکتبال امید خوزستان شد.
کادر فنی و بازیکنان تیم تهران نسبت به عملکرد داوری این دیدار اعتراض داشتند و بسیاری بازیکنان این تیم به هنگام دریافت مدال و کاپ قهرمانی روی سکو حاضر نشدند این در حالی است که سال گذشته نماینده تهران در رقابت های نونهالان قهرمانی کشور به میزبانی اهواز باز هم به دلیل اعتراض روی سکو قرار نگرفت.
حضور پرشور بانوان برای تماشای این دیدار از دیگر حواشی بازی بود که با هماهنگی هیات استان و اداره کل ورزش و جوانان ، تماشای دیدارهای بسکتبال قهرمانی امیدهای کشور برای بانوان بلامانع بود.
در حاشیه این بازی از امیر ارسلان حافظی و حسین رضانیا 2 داور خوزستانی که وارد لیست داوران ملی شدند تجلیل شد.
9879/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.