با توجه به استقرار صنایع مختلف در شرق هرمزگان به ویژه شهرستان جاسک توسعه مراکز آموزشی و رشته های مرتبط با بخش صنعت برای پرورش نیروی انسانی متخصص و ماهر نیاز مهم این منطقه است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان عصر یکشنبه در مراسم بهره برداری از ساختمان دانشکده مهندسی و علوم کاربردی مجتمع آموزش عالی شهرستان میناب که با حضور معاون وزیر علوم برگزار شد، بر حمایت ویژه وزارت علوم از دانشگاه هرمزگان به عنوان دانشگاه مادر استان تاکید کرد.

ایرج حیدری اظهار داشت: پرورش دانشجویان متخصص و ماهر متناسب با نیاز بازار کار شرق هرمزگان به ویژه بخش کشاورزی از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد که نیازمند برنامه ریزی برای تحقق آن است.

وی با اشاره به حمایت مدیریت عالی استان از بخش آموزش عالی هرمزگان، بیان داشت: توسعه مراکز آموزش عالی در استان هرمزگان در سال های اخیر با توجه به روند رشد استان سرعت خوبی داشته و ضروری است این مهم با قوت تداوم یابد.

این مقام مسوول گفت: توسعه رشته های مرتبط با کارآفرینی در مراکز آموزش عالی هرمزگان برای پاسخ گویی به بازار کار استان در دستور کار قرار گیرد.

حیدری تصریح کرد: با توجه به جایگاه ویژه دانشگاه ها ، این مراکز می توانند نقش مهمی در بهبود فضای کسب و کار، تغییر نگاه ها به فرهنگ کار و ایجاد فضای نشاط و امید در جامعه ایفا نمایند.

به گزارش ایرنا، ساختمان دانشکده مهندسی و علوم کاربردی مجتمع آموزش عالی شهرستان میناب با زیربنای۱۲۰۰ متر و اعتباری بیش از ۳۰ میلیارد ریال در دو فضای آموزشی و اداری احداث شده است..

این مجتمع آموزشی عالی دارای دو دانشکده و هشت رشته آموزشی با محوریت حوزه کشاورزی در این شهرستان در حال فعالیت است.

شهرستان میناب در ۹۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

۷۱۹۸/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.