مراسم تحلیف دانشجویان با قرائت سوگند نامه دانشجویی و اهدا لوح تقدیر به دانشجویان توسط مسئولان و همچنین تقدیر از نفرات برتر دانشجویی پایان یافت.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان عصر شنبه در این مراسم ضمن تبریک روز پزشک به پزشکان و دانش آموختگان پزشکی، اظهار داشت: پایان تحصیلات پزشکی به معنای پایان یادگیری و مطالعه نیست؛ بلکه مقدمه ای برای کسب دانش و توسعه مهارت های بیشتر است.

دکتر عبدالعظیم نجاتی زاده افزود: نظام سلامت در حال تغییر و تحول است و شما جوانان به عنوان محور و پایه های اصلی سلامت نقش مهمی در این نظام دارید.

وی با اشاره به جایگاه رفیع علم در زندگی بشر ،گفت : علم جایگاه ارزشمندی در زندگی بشری دارد و هیچگاه با مرگ نیز فناپذیر نبوده و مشاهیر و دانشمندانی همچون بوعلی سینا علمشان در دنیا ماندگار شده است.

این مقام مسوول تصریح کرد: کسانی که علم مرتبط با حوزه های پزشکی را کسب می نمایند نقش بسزایی در ارتقا شاخصهای سلامت دارند.

نجاتی زاده با بیان اینکه در قانون از سلامت انسان به عنوان محور پایدار نام برده شده، ابراز داشت: همه کسانی که علم پزشکی را فرا می گیرند نقش مهمی در تامین و ارتقا سلامت جامعه دارند.

اکنون بیش از سه هزار دانشجو در پنج دانشکده پزشکی،پیراپزشکی،دندانپزشکی،بهداشت محیط و پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان مشغول به تحصیل هستند.

۷۱۹۸/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.