مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: این طرح‌ها شامل ۴ سالن ورزشی با هزینه ۶۰ میلیارد ریال و ۳۵ چمن مصنوعی با هزینه ۱۵۸ میلیارد ریال است.

محمود رضا امیاری روز شنبه در تشریح برنامه‌های هفته دولت در یک نشست خبری افزود: طبق رایزنی‌های صورت گرفته قرار است طرح‌های مهم ورزشی هرمزگان با حضور وزیر ورزش وجوانان و استاندار مورد بهره برداری قرارگیرد.

وی با اشاره به این که افتتاح طرح‌های ورزشی هفته دولت درهمه شهرستان‌های هرمزگان به جز بوموسی است، بیان داشت: بیشترین طرح‌ها مربوط به شهرستان‌های بندرعباس و بستک است.

مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان اظهارداشت: همچنین درهفته دولت عملیات احداث نخستین خانه جوان و دهکده آبی ساحلی نیز در بندرعباس آغاز می‌شود.

امیاری ادامه داد: علاوه بر بهره برداری از طرح‌های ورزشی، ۱۶۰ برنامه فرهنگی ورزشی از جمله همایش پیاده روی خانواده، برگزاری جشنواره‌ها و مسابقه‌های بومی و محلی نیز درهفته دولت اجرا می‌شود.

اعزام ۸۷۵ ورزشکار هرمزگان به رقابت‌های المپیاد استعدادهای برتر

مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان یادآورشد: درمجموع ۸۷۵ ورزشکار در قالب ۴۲ هیات ورزشی از این استان به رقابت‌های المپیاد استعدادهای برتر کشور اعزام شدند.

امیاری ادامه داد: ورزشکاران هرمزگان در قالب ۹۶ تیم ورزشی شامل ۶۵ تیم پسران و ۳۱ تیم دختران به دومین دوره رقابت‌های برتر کشور اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به این‌که هرمزگان هم اکنون به لحاظ جایگاه ورزشی رتبه ۱۸ را در سطح کشور دارد، پیش بینی کرد با برگزاری دومین المپیاد استعدادهای برتر امسال بتوانیم به جایگاه ۱۰ تا ۱۵ دست یابیم.

آیین بدرقه و اعزام کاروان ورزشی استان هرمزگان به دومین دوره المپیاد استعدادیابی استعدادهای برتر کشور نیز ۲۷ مردادماه امسال با حضور استاندار، ورزشکاران، مربیان، سرپرستان و مسوولان هیات و اداره کل ورزش وجوانان استان در بندرعباس برگزار شد.

دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور با حضور ۳۴ هزار ورزشکار در ۹۶ رشته ورزشی برگزار می‌شود.

۷۱۹۵/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.