سرپرست ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: 250 برنامه در هفته جوان در مناطق مختلف استان اردبیل با مشارکت دستگاه‌ها و نهادهای مختلف برگزار خواهد شد. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، بهرام آقاخانی در جلسه هماهنگی برنامه‌های اعیاد شعبانیه در اردبیل اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن ولادت علی اکبر (ع) که به نام هفته جوان نامگذاری شده ما در این ایام که منتهی به نیمه شعبان خواهد شد برنامه‌های مختلفی تدارک دیدیم تا زمینه تکریم و تجلیل جوانان را فراهم آوریم. 
وی خاطرنشان کرد: قرار است این برنامه‌ها در شهرهای مختلف و با هدف ارتقای نشاط، شادابی و سرور جوانان برگزار شود که مهمترین این برنامه آئین تجلیل از جوانان نخبه و موفق در استان و همچنین جشن‌های اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد علی اکبر (ع) و نیمه شعبان خواهد بود. 
سرپرست ورزش و جوانان استان اردبیل از تدارک مسابقات ورزشی و فرهنگی با نام مهدویت در این ایام و همچنین برگزاری همایش پیاده‌روی با خانواده و اهدای جایزه به شرکت کنندگان خبر داد و افزود: ما به صورت مرتب و هر هفته جمعه‌ها همایش‌های پیاده‌روی را برگزار می‌کنیم که در گرامیداشت نیمه شعبان نیز همایش بزرگ پیاده‌روی برای خانواده‌ها در اردبیل و سایر شهرها تدارک دیده شده است. 
آقاخانی بیان کرد: جوانان موفق استان در عرصه‌های مختلف که ما نسبت به شناسایی و تجلیل از آنها اقدام خواهیم کرد همواره با درخشش در رویدادهای مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی و ... اسباب غرور این استان هستند که قطعا تلاش‌مان بر این خواهد بود تا یک زمینه‌سازی و شرایط مناسبی را در عرصه تجلیل و تکریم آنها شاهد و ناظر باشیم.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.