رییس هیات گلف هرمزگان گفت: این تیم  شامل دو گروه ۴ نفری دختر و پسر نوجوان است که به المپیاد استعدادهای برتر کشور در اصفهان اعزام شده اند.

بیژن شبانکاره روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این المپیاد از شنبه دوم شهریور آغاز شده و  تا ۵ شهریور با حضور تیم هایی از ۲۷استان کشور ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: از فعالیت ورزش گلف در کشور سالها می گذرد که این رشته در استان ها دارای جایگاه مهمی در میان دیگر ورزش هاست و علاقمندان بسیاری را به خود جلب کرده اما هرمزگان برای اولین بار، تیمی را به المیپاد کشوری این رشته ورزشی اعزام کرده است.

وی بیان کرد: ورزش گلف در هرمزگان طرفداران زیادی دارد ولی به دلیل نبود زیرساخت های لازم، مورد استقبال قرار نگرفته که با تلاش و برنامه ریزی سعی می کنیم این رشته ورزشی را در بین جوانان و نوجوانان علاقمند ترویج دهیم.

رییس هیات گلف هرمزگان خاطرنشان کرد: بازیکنان این تیم در بخش دختران، نرجس سالاری، یسنا حق پناهی، یگانه حق پناهی، عسل محمدی پور و در بخش پسران، محمدرضا حق پناهی، ایلیا اقبالی، امیرحسین ساعدپناه و شایان ندرتی تشکیل می دهند.

شبانکاره یادآور شد: فرشته مسلم زاده، زری شجاعی، کمال ندرتی و عظیم میری به عنوان مربیان و سرپرستان، نخستین تیم منتخب مینی گلف نواجوانان اعزامی به المپیاد استعدادهای برتر کشور را همراهی می کنند.

۹۹۴۴/۲۰۹۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.