مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان گفت: جشنواره خبر خوب در راستای اطلاع رسانی رسانه ها از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و  اقدامات انجام شده دولت در هرمزگان با محور رونق تولید از امروز شنبه دوم شهریور ماه آغاز می شود.
فاطمه رکن الدینی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این جشنواره در ۲ بخش ویژه شامل برنامه ها و دستاوردهای دولت و بخش آزاد است که شرکت کنندگان در بخش آزاد می توانند آثار تولیدی خود را با ویژگی خبر مثبت و خوب در تمام حوزه ها به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
وی بیان داشت: اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی می توانند آثار تولیدی اختصاصی خود را در قالب‌های نرم خبر، گزارش توصیفی، تحلیل، یادداشت ، مصاحبه مردمی، کلیپ، عکس و عکس نوشته یا آلبوم تصویری که در رسانه‌های مکتوب و مجازی منتشر شده، به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
این مسوول تاکید کرد: مردم محور بودن آثار تولیدی،  ببیان دستاوردها و اقدامات دولت از زبان مردم، به روز بودن اخبار و تازگی آن ها و همچنین ارزیابی آثار تولید شده در یک دوره زمانی کوتاه را از ویژگی‌های این جشنواره برشمرد.
وی گفت: زمان تولید و انتشار آثار ارسالی  از دوم تا سی ام شهریورماه جاری است و مهلت نهایی ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره، پنجم مهرماه می باشد. 
رکن الدینی یادآور شد: در نهایت آثار برتر و منتخب جشنواره در هر بخش توسط هیات داوران بررسی و  معرفی می‌شوند. 
مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان ابرازداشت:  هدف از برگزاری این جشنواره در واقعا توجه رسانه ها به خبرهای امیدوارکننده و تشویق آن ها به سمت تولید محتوای متناسب با شرایط و نیاز فعلی جامعه  و اطلاع رسانی خدمات دولت است.
رکن الدینی، همچنین از برگزاری دومین جشنواره خبر خوب در هرمزگان خبرداد و گفت: این جشنواره نیز از  مهرماه امسال آغاز و تا پایان دهه مبارک فجر ادامه دارد.
 وی برگزاری سفرهای سیاحتی و زیارتی و اهدای هدایای نقدی و غیرنقدی به آثار برتر را  از جوایز پیش بینی شده برای این جشنواره ها ذکر کرد. 
۷۱۹۵/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.