مدیر روابط عمومی استانداری اردبیل گفت: رسانه‌ها در مسیر توسعه استان محور و مدار اصلی هستند و باید این وظیفه خطیر را به شایستگی به انجام برسانند.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، غلامحسین غاربی در نشست خبرنگاران با استاندار اردبیل اظهار کرد: رویکرد جدید روابط عمومی استانداری تقویت ارتباط و تعامل با رسانه‌هاست و سعی داریم با تشکیل جلسات منظم بتوانیم این ارتباط و گفتگوها را به شکل سازنده پیگیری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در همین مدت کوتاه مسئولیت نشستی را با هیئت مدیره خانه مطبوعات و برخی از اصحاب رسانه داشتیم تا حل مشکلات فعالان این عرصه در اولویت برنامه‌ریزی‌ها قرار گیرد که در این زمینه امیدواریم در سالجاری این موانع و نارسائی‌ها را رفع کنیم.
مدیر روابط عمومی استانداری اردبیل گفت: معتقدیم رسانه‌ها ابزار مناسب اطلاع‌رسانی هستند و در مسیر توسعه استان نقش آنها یک نقش تکمیل کننده و بی‌بدیل است که هیچ کس نمی‌تواند منکر این نقش‌آفرینی باشد.
غاربی از اصحاب رسانه خواست؛ تا محوریت خود را در مسیر توسعه استان حفظ کرده و ارتقا دهند تا اهداف پیشرفت استان در همه زمینه‌ها عینیت یابد.
وی همچنین به برگزاری مراسم روز خبرنگار اشاره کرد و افزود: امسال این مراسم با همدلی همه مسئولان استان اردبیل با کیفیت و مطلوبیت برگزار خواهد شد که استاندار اردبیل نیز قول مساعد داده‌اند تا تکریم واقعی از تلاشگران این عرصه انجام شود.

مدیر روابط عمومی استانداری اردبیل همچنین به موضوع پرداخت هزینه نشریات از سوی برخی از ادارات و سازمان‌ها اشاره و تصریح کرد: با پیگیری‌هایی که انجام دادیم به زودی بخش عمده‌ای از پرداخت فاکتور خبرنگاران و هزینه‌های آنها انجام خواهد شد.
غاربی به اختلاف به وجود آمده بین رسانه‌های مکتوب و کانال‌های فعال مجازی اشاره و بیان کرد: ما در یک فضای دوستانه فعالیت می‌کنیم و بهتر است اختلافات را کنار گذاشته و براساس قانون فعالیت کنیم و در این زمینه تابع شرایط قانونی نیز باشیم.

وی خاطرنشان کرد: نشریات دارای مجوز فعالیت رسمی رسانه‌ای دارند هر چند که ما منکر فعالیت فضای مجازی و تاثیرگذاری آن نیستیم اما بهتر است در برگزاری نشست‌ها و جلسات نشریات و خبرگزاری‌های دارای مجوز با اولویت دعوت شده و البته در کنار آن رسانه‌هایی که مقید به قوانین مطبوعاتی هستند حضور تاثیرگذار را داشته باشند.
مدیر روابط عمومی استانداری اردبیل ادامه داد: ما منتقد قانون مطبوعات هستیم و امیدواریم  دولت تدبیر و امید قانون جامع رسانه‌ای را تدوین و از طریق وزارت ارشاد برای تصویب در هیئت دولت و در قالب لایحه به مجلس ارسال شود تا این قانون جامع روند فعالیت‌ها و کارهای اصحاب رسانه را به درستی تبیین و تشریح کند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.