رییس کل دادگستری هرمزگان شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص جزئیات این خبر اظهار داشت: در جریان عملیات ضربتی سربازان گمنام امام زمان (عج) ، بزرگترین باند سازمان یافته و بین المللی مواد مخدر در منطقه جنوب کشور شناسایی و متلاشی و ۱۳ نفر از قاچاقچیان دستگیر شدند.

علی صالحی بیان داشت: این باند سازمان یافته به صورت مسلحانه و خانوادگی به سرکردگی چهار برادر اداره می شد و نسبت به انتقال سالانه حدود دویست تن مواد مخدر از طریق کشور پاکستان به استان سیستان و بلوچستان مبادرت می کرد.

وی بیان داشت: اعضای این باند ، مواد مخدر را از طریق دریا به وسیله لنج و قایق های تندرو به سواحل هرمزگان منتقل و سپس در سراسر کشور توزیع می کردند.

صالحی با بیان اینکه گردش مالی این باند مواد مخدر ۱۰هزار میلیارد ریال بوده ، گفت: تمامی مبادلات مالی حاصل از اقدامات مجرمانه این افراد در زمینه حمل و نگهداری مواد مخدر از طریق کارت های بانکی اعضای خانواده آنها انجام می شد.

رییس کل دادگستری هرمزگان خاطرنشان کرد: با شناسایی و انهدام این باند مواد مخدر، ۴۹ واحد مسکونی و تجاری اعضای این باند پلمپ شده و ۲۵۰ نفر شتر و ۱۵ کیلوگرم طلا نیز ضبط و مبلغ ۶۵ میلیارد ریال وجه نقد موجود در حساب های بانکی این افراد توقیف شده است.

صالحی بیان داشت: اعضای دستگیر شده این باند مواد مخدر ، با صدور قرار تأمین قانونی جهت تکمیل روند تحقیقات و طی مراحل دادرسی در بازداشت به سر می برند.

۷۱۹۸/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.