استاندار هرمزگان در سفر به جزیره هرمز از طرح‌ها و پروژه‌های در حال اجرا در این جزیره بازدید کرد و از شتاب گرفتن اجرای این طرح‌ها در هرمز خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، فریدون همتی پس از بازدید از طرح‌های توسعه‌ای و پروژه‌های عمرانی جزیره‌ هرمز، عنوان کرد: از طرح‌های مختلف جزیره هرمز ازجمله بندرگاه، جاده رینگ دور جزیره، مجموعه گردشگری در ساحل غربی این جزیره، اردوگاه دانش‌آموزی، پارک شرق جزیره و هتل در حال ساخت آن، بازدید داشتیم.

وی ادامه داد: ۱۰ کیلومتر از جاده رینگ دور جزیره هرمز در حال احداث است که در آن امکان دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی فراهم و همچنین به‌طور کامل نور ایجاد می‌شود.

استاندار هرمزگان افزود: با توجه به بازدیدهایی که امروز داشتیم، در جلساتی که هفته آینده برگزار خواهد شد، برای شتاب بخشیدن به پروژه‌های جزیره هرمز تصمیماتی اتخاذ می‌شود تا بخش عمده این طرح‌ها تا فصل گردشگری سال جاری در هرمزگان به نتیجه برسند و تکمیل شوند.

همتی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی باید در راستای تسریع در اجرای این پروژه‌ها هماهنگی بیشتری داشته و برنامه‌ها را به جلو ببرند.

وی با اشاره به بررسی رفع مشکل مسکن جوانان در جزیره هرمز، خاطرنشان کرد: در این راستا نیز سیاست‌گذاری مناسبی در حوزه ساخت‌وساز و احداث مسکن در جزیره هرمز انجام می‌شود که چشم‌انداز آینده این جزیره را نیز مدنظر خواهد داشت.

استاندار هرمزگان همچنین بر لزوم استفاده بهینه از ساختمان‌های متعلق به دستگاه‌های اجرایی در جزیره هرمز تأکید و بیان کرد: باید به سمتی گام برداریم که این ساختمان‌ها دارای ارزش‌افزوده بیشتری باشند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.